Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH]Harvest RolePlay


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
67 odpowiedzi w tym temacie

#21 KuniK

KuniK
  • Moderator Globalny
  • 131 postów

Napisano 22 June 2017 - 12:22

Bardzo prosto zwiększasz szansę, dodając podwójne nazwy nicków w aplikacji przez co szanse danej osoby rosną, ale to już matematyka i nie każdy musi tego rozumieć.
 
 

 
Niestety, serwery sa-mp, które nie postoją co najmniej roku czasu nie przynoszą zysków. Na tą edycję harvesta wydaliśmy już 1,300 zł więc słaby bait.


No dobra to życzę powodzenia :)

#22 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 27 June 2017 - 20:12

Rekrutacja na liderów grup publicznych, zapraszamy na nasze forum!



#23 Firana

Firana

    Zasłużony

  • Administrator
  • 127 postów

Napisano 27 June 2017 - 20:24

Jednego można być pewnym - ten serwer wystartuje i ma dobrego programiste.

#24 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 27 June 2017 - 20:25

Jednego można być pewnym - ten serwer wystartuje i ma dobrego programiste.

Dzięki Firana za wiarę w nas :) Pamiętam jak grałeś z nami na którejś edycji bardzo przyjemną postać detektywa. 



#25 XXFlow

XXFlow
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano 01 July 2017 - 10:40

Like



#26 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 02 July 2017 - 18:01

Już w ten wtorek rozstrzygnięcie konkursu, w który do wygrania Grand Theft Auto V na PC. W poprzednich postach możecie zobaczyć co zrobić aby wziąć udział w konkursie. Także we wtorek możecie się spodziewać kolejnego newsa z naszej strony przedstawiającego nasze dalsze plany odnośnie rozgrywki i oprogramowania na naszym serwerze.
 
Przypominamy także o rekrutacji liderów organizacji publicznych, poszukujemy liderów poszczególnych grup:
 
Los Santos Goverment
Los Santos Police Department
Los Santos Fire Department (wraz z Emergency Medical Services)
Korporacja medialna - San News 
 
Podania możecie składać w specjalnym dziale na forum naszego projektu.


#27 Kuczi

Kuczi
  • Uzytkownik forum
  • 150 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 03 July 2017 - 16:02

Niby kolejna edycja, ale zobaczymy :) Powodzenia.



#28 infinity223

infinity223
  • Uzytkownik forum
  • 30 postów

Napisano 08 July 2017 - 18:23

123123 edycja HRV, gdzie każda poprzednia opierała się na wyciągnięciu kasy z kieszeni potencjalnego gracza, po czym została zamknięta (nie dłużej niż dwa miesiące) a na forum wstawiane reklamy google - aby zmaksymalizować zarobek. Nie wciskajcie głupot, że utrzymanie serwera kosztuje nie wiadomo ile. Szacunku od mojej osoby to wy nie macie w ogóle. Współczuje graczom, którzy stracili u was swój czas, pieniądze i nerwy :unsure:



#29 Wild-Fox

Wild-Fox
  • Uzytkownik forum
  • 122 postów

Napisano 08 July 2017 - 19:47

123123 edycja HRV, gdzie każda poprzednia opierała się na wyciągnięciu kasy z kieszeni potencjalnego gracza, po czym została zamknięta (nie dłużej niż dwa miesiące) a na forum wstawiane reklamy google - aby zmaksymalizować zarobek. Nie wciskajcie głupot, że utrzymanie serwera kosztuje nie wiadomo ile. Szacunku od mojej osoby to wy nie macie w ogóle. Współczuje graczom, którzy stracili u was swój czas, pieniądze i nerwy :unsure:

 

Nie powinienem się tutaj wypowiadać, ale faktycznie masz rację - samo utrzymanie serwera nie kosztuje wiele. Przykład poniżej.

 

Dobry i stabilny hosting WWW - około 30 PLN / miesiąc

Stabilny hosting gry - również jakieś 30 do 40 PLN / miesiąc 

Wyżej wspomniane hostingi są u dwóch różnych usługodawców, w zamian tego można kupić własną maszynę i płacić około 20-25€ (nie znam cen w PL jeśli chodzi o dedyka/vps). Kolejna sprawa to reklama - to już wedle własnych upodobań, ja wydałem na to około 70 PLN jednorazowo. Domena 119 zł. Pytanie do Was, co powoduje tak wielkie koszta? :) A obstawiam, że licencja nie była kupiona specjalnie pod projekt - o ile w ogóle jest. 



#30 Cooper

Cooper
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 08 July 2017 - 23:17

Nie do konca jestem w temacie, ale czy Harvest to nie byl przypadkiem serwer ktory potem przeksztalcil sie w net4game?



#31 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 09 July 2017 - 01:28

123123 edycja HRV, gdzie każda poprzednia opierała się na wyciągnięciu kasy z kieszeni potencjalnego gracza, po czym została zamknięta (nie dłużej niż dwa miesiące) a na forum wstawiane reklamy google - aby zmaksymalizować zarobek. Nie wciskajcie głupot, że utrzymanie serwera kosztuje nie wiadomo ile. Szacunku od mojej osoby to wy nie macie w ogóle. Współczuje graczom, którzy stracili u was swój czas, pieniądze i nerwy :unsure:

 
 

Nie powinienem się tutaj wypowiadać, ale faktycznie masz rację - samo utrzymanie serwera nie kosztuje wiele. Przykład poniżej.
 
Dobry i stabilny hosting WWW - około 30 PLN / miesiąc
Stabilny hosting gry - również jakieś 30 do 40 PLN / miesiąc 
Wyżej wspomniane hostingi są u dwóch różnych usługodawców, w zamian tego można kupić własną maszynę i płacić około 20-25€ (nie znam cen w PL jeśli chodzi o dedyka/vps). Kolejna sprawa to reklama - to już wedle własnych upodobań, ja wydałem na to około 70 PLN jednorazowo. Domena 119 zł. Pytanie do Was, co powoduje tak wielkie koszta? :) A obstawiam, że licencja nie była kupiona specjalnie pod projekt - o ile w ogóle jest.

Odpowiem na dwa zarzuty w jednym. 1. Dedyk porządny ale to porządny kosztuje około 450 złotych z vatem (OVH GAME) nie patrząc na to nie rozdzielamy hostingu WWW oraz hostingu Gry u nas to jedna maszyna. Zabezpieczenie Cloudflare i konfiguracja maszyny to kolejne 50 dolarów za sam cloudflare z dodatkami. Licencje posiadamy, ze względu na to, że posiadamy support IPS'u w każdej chwili. Skoro ktoś jeszcze uważa, że potrzebujemy zbić hajs na reklamach od google, które przynoszą bardzo znikomy zysk. To jest w błędzie tworzymy projekt dla graczy, a nie dla swojego zarobku. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do dalszego komentowania. Nie będę tutaj przedstawiał szczegółowego kosztorysu projektu opartego ssami bo nie ma takowej potrzeby.
 
 
OVH: 
[spoiler]
ed5224eb2cab30a86b4d52bd566fd914.png
[/spoiler]
Cloudflare
[spoiler]
b29ef2d876706566a16281faebc421d2.png[/spoiler]



#32 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 09 July 2017 - 09:10

Boze.. w 2008roku kupowało się serwer za 10zl, stawiało forum na .laa.pl za darmo i grało non stop po 50 osob.

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#33 infinity223

infinity223
  • Uzytkownik forum
  • 30 postów

Napisano 09 July 2017 - 09:26

Kupować dedyka za 220zł/miesięcznie na postawienie serwera SA:MP i forum na tym to jest po prostu wydawanie kasy w błoto. Nie będziecie używać nawet 10% jego zasobów :blink:



#34 infinity223

infinity223
  • Uzytkownik forum
  • 30 postów

Napisano 09 July 2017 - 09:31

~ nie można edytować postów - błąd

 

450zł*.

 

Do tego cloudflare w wersji płatnej nie posiada jakiś ultra mocnych lepszych zabezpieczeń niż darmowa jego wersja - kupuje się go aby uzyskać dostęp do filtrowania po kraju pochodzenia połączenia czy do czyszczenia pojedynczych cache, lub też dla dostępu do ich firewalla.

 

 

Wydajecie kasę w błoto .. Serwer, który utrzyma ok. 100-150 osób, ba - nawet 200 osób jednocześnie + forum na IPS to jest koszt 60-80zl/miesięcznie.

 

Ale skoro chcecie wydawać kasę bez potrzeby na zasoby, których nigdy w życiu nie będziecie używać to droga wolna.



#35 GoToDark

GoToDark
  • Developer
  • 26 postów
  • MiejscowoścSzczecin

Napisano 09 July 2017 - 10:36

Jeśli tak bardzo interesują Was nasze wydatki to jestem je w stanie dość jasno przedstawić.

  • Serwer E3-SSD-5-32 soyoustart - 218,44 PLN
  • Cloudflare Pro Plan - 75 PLN
  • Domena - 41 PLN / rok

Nie podchodzimy jak frajerzy do tworzenia projektu, stawiając projekty na maszynach za 30 zł, gdzie potem 3/4 rzeczy nie jest w stanie działać poprawnie. Pragnę zauważyć, że SA-MP wykorzystuje tylko 1 rdzeń więc kupienia najtańszej opcji kończy się lagami na serwerze, co pokazywało już wiele projektów (oczywiście ważna jest też optymalizacja skryptu, którą stawiamy sobie na bardzo wysokim poziomie). 

 

Teraz jeśli chodzi o "wyciągnięciu kasy z kieszeni potencjalnego gracza". W latach 2014 - 2017 (okres projektów Harvest RolePlay) zarobiliśmy dokładnie 2182,95 PLN z tytułu premium SMS, oraz 311,08 PLN z tytułu Google Adsense (wypłata jest możliwa dopiero po osiągnięciu limitu 300 PLN). Z tego mogę Wam powiedzieć, że cała zarobiona gotówka nie starczyła na pokrycie nawet 50% kosztów, które ponieśliśmy na wydatkach względem maszyny/konkursów/wysyłki sms/cloudflare. Ponadto chciałbym zauważyć, że na naszym forum nie ma Google Adsense.

 

Ja wiem KaLu, że masz teraz super projekcik wild-fox, który szczyci się tym, że stoi na zwykłym hostingu, serwer gry na pukawka.pl (tracone zbędne milisekundy na łączeniu mysql www-serwer), ale nie każdy musi iść najtańszą drogą i robić coś byle jak. Można coś zrobić dobrze, by gracze w przyszłości nie mieli żadnych kłopotów z opóźnieniami, bądź brakiem dostępu do jakiejkolwiek z usług. 

 

Nie przeczę, że na SA-MP da się zarobić potężne pieniądze bo jest to możliwe (pokazuje to ls-rp, net4game i devgaming), ale by były takie zyski o który Wy myślicie w swoich głowach to potrzeba czasu, projekt musi stać dłużej niż 2 - 3 miesiące. That's all.



#36 infinity223

infinity223
  • Uzytkownik forum
  • 30 postów

Napisano 09 July 2017 - 11:16

Podstawowe pytanie nadal zostaje, po co pchać pieniądze w dedykowane serwery, gdzie nie wykorzystasz nawet tych 10-20% ich zasobów na serwer sampa gdzie gra 150-200 osób? Za kwotę 60zł masz ochronę GAME od OVH, dwa rdzenie Intel i7 4790K 4GHz, 4GB ramu i 20GB SSD dysk, centrum danych OVH. Takie specyfikacje starczają w zupełności na w/w liczbę graczy a kwota jest ponad 3 razy mniejsza niż przedstawiona przez ciebie, o knapku to nie wspomnę.

 

CloudFlare też w darmowej wersji starcza w stu procentach.



#37 Firana

Firana

    Zasłużony

  • Administrator
  • 127 postów

Napisano 09 July 2017 - 11:37

~ nie można edytować postów - błąd
 
450zł*.
 
Do tego cloudflare w wersji płatnej nie posiada jakiś ultra mocnych lepszych zabezpieczeń niż darmowa jego wersja - kupuje się go aby uzyskać dostęp do filtrowania po kraju pochodzenia połączenia czy do czyszczenia pojedynczych cache, lub też dla dostępu do ich firewalla.
 
 
Wydajecie kasę w błoto .. Serwer, który utrzyma ok. 100-150 osób, ba - nawet 200 osób jednocześnie + forum na IPS to jest koszt 60-80zl/miesięcznie.
 
Ale skoro chcecie wydawać kasę bez potrzeby na zasoby, których nigdy w życiu nie będziecie używać to droga wolna.


Można edytować posty, ale trzeba najpierw stronę odświeżyć. Postaramy się to naprawić.

LSka też wydaje kupe kasy na maszynę :P Przy czym wykorzystują ją również do gry w Armę III z wymagającymi dodatkami (przynajmniej było tak jeszcze kilka miesięcy temu).

#38 GoToDark

GoToDark
  • Developer
  • 26 postów
  • MiejscowoścSzczecin

Napisano 09 July 2017 - 11:42

Podstawowe pytanie nadal zostaje, po co pchać pieniądze w dedykowane serwery, gdzie nie wykorzystasz nawet tych 10-20% ich zasobów na serwer sampa gdzie gra 150-200 osób? Za kwotę 60zł masz ochronę GAME od OVH, dwa rdzenie Intel i7 4790K 4GHz, 4GB ramu i 20GB SSD dysk, centrum danych OVH. Takie specyfikacje starczają w zupełności na w/w liczbę graczy a kwota jest ponad 3 razy mniejsza niż przedstawiona przez ciebie, o knapku to nie wspomnę.

 

CloudFlare też w darmowej wersji starcza w stu procentach.

 

Może po to, że cały czas pracujemy nad serwerem na platformie GTAV?



#39 VeSteQ

VeSteQ
  • Uzytkownik forum
  • 75 postów

Napisano 09 July 2017 - 11:46

ale to żart, tak?


Jeśli jesteś zainteresowany funkcją Moderatora i masz powyżej 50 postów napisz do mnie na PW!

#40 infinity223

infinity223
  • Uzytkownik forum
  • 30 postów

Napisano 09 July 2017 - 11:50

 

Może po to, że cały czas pracujemy nad serwerem na platformie GTAV?

 

Skupiać się na dwóch równoległych projektach jednocześnie? Wyczuwam znowu serwer sampa na miesiąc <_<






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników