Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH]Harvest RolePlay


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
67 odpowiedzi w tym temacie

#1 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 17 June 2017 - 19:29

1.jpg.e3ed525bfc1d01ac92d19e2e4dfae8bf.j

Witajcie, czas zaprezentować wam nową odsłonę serwera Harvest RolePlay, opartego o bardzo dobrze znaną platformę San Andreas Mulitplayer. Chcemy, aby serwer stał się odskocznią dla wielu osób, które obecnie nie mają na scenie miejsca do gry lub po prostu szukają czegoś nowego, co ich zaskoczy. Wy wirtualni gracze stworzycie naszą społeczność, a my postaramy się dostarczyć wam jak najwięcej przyjemności z gry na naszym serwerze. W wielu przypadkach to wasza obecność i zaangażowanie będzie decydować o dalszych losach projektu.

Oczywiście stawiając forum projektu, pomyśleliśmy o innowacyjności, dlatego też forum opieramy na silniku Invision Power Suite 4.2. To on pozwoli nam na urozmaicenie paneli przeznaczonych dla liderów grup, administratorów czy w szczególności zwykłych graczy. Strona techniczną forum zajmuje się Dawid, którego doświadczenie jest dość bogate, a on sam jest jednym z mocnych ogniw naszej ekipy.

Włożyliśmy wiele trudu, aby zmodernizować system rozgrywki, aby stał się jeszcze bardziej przyjazny dla was. Jednym z nowych rozwiązań w naszym oprogramowaniu, jest zupełnie innowacyjne działanie salonu samochodowego, a to jest na razie tylko jedna z zaprezentowanych przez nas zmian na fanpage'u. Prócz tego, oprogramowanie zostało zmienione w taki sposób, że odczuje to większość graczy, niekoniecznie dostrzegając ten fakt wizualnie. Mowa tutaj oczywiście o zupełnie świeżym podejściu do projektowania systemu przez Michała, dzięki czemu zyskamy znacznie stabilniejszy i wydajniejszy świat gry. Oczywiście każdy z administratorów dokłada do serwera porządną cegiełkę, która z innymi tworzy porządną całość. A ja po więcej skryptowych smaczków kieruje was na nasze forum oraz fanpage.



#2 Vertolio

Vertolio
  • Uzytkownik forum
  • 62 postów
  • MiejscowoścRoztocze

Napisano 17 June 2017 - 19:31

doczekałem się



#3 belendzior

belendzior
  • Uzytkownik forum
  • 61 postów

Napisano 18 June 2017 - 07:30

ipboard
harvest
innowacyjność czyli forun na którym jeździ 99% serwerów

#4 KuniK

KuniK
  • Moderator Globalny
  • 131 postów

Napisano 18 June 2017 - 07:54

ipboard
harvest
innowacyjność czyli forun na którym jeździ 99% serwerów


IPS* nie jeździ na nim 99% bo nie ma wersji retail IPS w necie xD

#5 Asterek

Asterek
  • Uzytkownik forum
  • 194 postów

Napisano 18 June 2017 - 08:56

Ogólnie od strony technicznej na pewno o wszystko zadbacie, ale czy znowu nie naciągniecie graczy na zakup kont premium, i out?



#6 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 18 June 2017 - 09:52

Ogólnie od strony technicznej na pewno o wszystko zadbacie, ale czy znowu nie naciągniecie graczy na zakup kont premium, i out?

 

Są plany pozostania na scenie, naciąganie graczy na KP to przesada bo i tak czy siak nie zwraca to kosztów jakie wkładamy w zabezpieczenia i maszynę. Czyli około 1000 złotych.

IPS* nie jeździ na nim 99% bo nie ma wersji retail IPS w necie xD

Zgadza się.

 

ipboard
harvest
innowacyjność czyli forun na którym jeździ 99% serwerów

Invision Power Suite, to nie to samo co Invision Power Board. Silnik ten oferuje o wiele więcej możliwości, przy lepszej stabilności.



#7 belendzior

belendzior
  • Uzytkownik forum
  • 61 postów

Napisano 18 June 2017 - 10:35

a co to ips bo zainteresowało mnir to? firma chyba ta sama tylko po prostu takie ulepszone ipb?

#8 Zimny96

Zimny96
  • Uzytkownik forum
  • 14 postów

Napisano 18 June 2017 - 11:10

GoToDark i tworzenie serwerów, wiadomo jak się to zakończy.



#9 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 18 June 2017 - 11:16

a co to ips bo zainteresowało mnir to? firma chyba ta sama tylko po prostu takie ulepszone ipb?

Jest to zupełnie zmieniona wersja IPB, można powiedzieć, że jest to brat IPB. Ma on stały support, posiada więcej funkcji.

 

GoToDark i tworzenie serwerów, wiadomo jak się to zakończy.

Każdy serwer jest inny, mamy świeże podejście nasza ekipa została lekko odświeżona tym samym postaramy się, aby historia się nie powtarzała.



#10 X0neX

X0neX
  • Uzytkownik forum
  • 31 postów

Napisano 18 June 2017 - 12:52

Dobrze się zapowiada.



#11 KuniK

KuniK
  • Moderator Globalny
  • 131 postów

Napisano 18 June 2017 - 19:39

A coś więcej o skrypcie, niż "innowacyjne działanie salonów samochodowych"?

#12 Winekxd

Winekxd
  • Uzytkownik forum
  • 208 postów

Napisano 18 June 2017 - 20:58

Powodzenia :D 


Jeśli planujesz odpowiedzieć na mój post argumentem: Idź robić pseudole etc. po prostu zjedz swoje odchody, wyjdzie to samo. :) 


#13 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 18 June 2017 - 23:53

W następnych newsach na pewno ukażemy kilka rzeczy, które zamierzamy wprowadzić. Ciężko określić innowacyjność ponieważ to 13 letnia gra, która w swojej karierze widziała już dużo.



#14 DrawSki

DrawSki
  • Uzytkownik forum
  • 53 postów
  • MiejscowoścRewal

Napisano 19 June 2017 - 13:36

Powodzenia i polecam serwer.

#15 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 21 June 2017 - 17:23

NijvhPF.jpg

 

 

Cześć, witajcie! Przyszedł czas na przedstawienie Wam podstaw skryptu, który dla Was przygotowaliśmy. Przed tym jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim użytkownikom za założenie konta. W ciągu 24 godzin udało nam się osiągnąć dobry sukces w postaci ponad 100 zarejestrowanych kont, dziękujemy za to. Chcielibyśmy skupić się w tym newsie na podstawie całej rozgrywki, zatrudnieniu postaci, gospodarce i kilku innych rzeczach. Zamierzamy budować serwer, który będzie odskocznią od typowych projektów, które od wielu lat były tworzone, i wymuszały na graczu monotonne siedzenie w budynkach, nakładanie limitów na skrypty bądź siedzenie w grze po kilka godzin, by zarobić dosłownie kilka dolarów na postaci. U nas nie będziecie mogli czegoś takiego zauważyć, gospodarka będzie nieco luźniejsza, ale za to będzie bardziej stawiała na czystą grę In Character, której ostatnimi czasy brakuje na polskich serwerach typu RolePlay. Więc zaczynamy!

 

 

Zatrudnienie postaci

Bardzo ważną rzeczą jest kwestia zatrudnienia naszej postaci. Dotychczas wszystkie serwery oferowały nam system grupowy, który ograniczał się do 3, bądź 5 grup. Po dłuższej analizie uznaliśmy, że był on mały efektywny względem graczy. Dlaczego tak uważamy? Załóżmy, że gracz ma możliwość bycia w 3 grupach jednocześnie, pierwszy slot zajmuje frakcja, pozostałe dwa jako biznesy. W tym momencie gracz bez przegrania minimum 3 godzin nie jest w stanie przegrać odpowiedniego czasu we frakcji i jednocześnie być produktywnym dla obu biznesów, zaspokajać ich odpowiednie potrzeby (sprzedaż towarów, naprawa pojazdów w warsztacie). Tak naprawdę, gracz zajmuje dodatkowe dwa sloty, by nie zostać w tyle z gotówką względem graczy, zaniedbując przy tym, co najmniej jedną grupę.

 

 

Co więc chcemy zmienić? Postanowiliśmy powrócić do systemu, który był używany już kilka lat temu, czyli gracz będzie mógł przynależeć do frakcji oraz biznesu. Ponadto oferujemy zupełnie nowe sloty, każdy z graczy będzie mógł należeć do dwóch prac dorywczych. Chcemy by frakcje oficjalne bądź przestępcze, stały się na serwerze nieco elitarnymi grupami, do których gracz będzie chciał dołączyć ze względu na profity, dlatego wypłaty we frakcjach będą dość spore. By jednak nie zachwiać gospodarką zbyt mocno poprzez zbyt dużą ilość gotówki-gracz, który będzie znajdował się we frakcji, nie będzie mógł przynależeć do żadnej pracy dorywczej. Jak to rozwiążemy w biznesach? Czytajcie dalej newsa.

 

iteXyio.jpg

 

Wypłaty

Coś, co interesuje zapewne większość graczy. Po dłuższym myśleniu nad tym, który z wielu możliwych systemów wypłat będzie najlepszy, uznaliśmy, że wypłaty będą rozdawane w systemie cogodzinnym. Jedynym warunkiem otrzymania wypłaty z frakcji bądź biznesu będzie przegranie co najmniej 50 minut z całej godziny. System automatycznie o pełnej godzinie sprawdzi ile minut w ciągu tej godziny, przegrał gracz i na tej podstawie rozda odpowiednią kwotę. Uważamy, że ten system wypłat będzie odpowiednio nagradzał osoby, które chcą spędzić więcej czasu w grze. Często na serwerach RolePlay spotykany jest system, który rozdaje wypłatę o danej godzinie jednak dłużej, spoglądając na niego, można wyraźnie zauważyć, że gracze, którzy chętniej spędzają czas w grze, byli w ten sposób niepotrzebnie karane, a osoby wchodzące tylko na 30 minuty gry-nagradzane. Kwoty wypłat tak jak wspomnieliśmy, będą odpowiednio przystosowane do gospodarki serwera, zaś biznesy będą musiały ostro konkurować. Należy wspomnieć o dość ważniej rzeczy, otóż kwoty z wypłat nie będą trafiały do portfela bądź konta bankowego, a na zupełnie inne konto, z którego gotówkę będziemy mogli odebrać tylko w banku.

 

 

Przedsiębiorstwa

Przedsiębiorstwo będzie mógł założyć każdy gracz, który posiada odpowiednią ilość gotówki oraz budynek pod przedsiębiorstwo. Wystarczy udać się do urzędu i wykonać kilka prostych kroków w GUI. Uważamy, że każdy z graczy powinien mieć możliwość łatwego założenia przedsiębiorstwa za własną gotówkę, co już wiąże się z ryzykiem, gdyż lider biznesu będzie musiał zadbać, aby biznes przynosił zyski, co w naszym systemie będzie dość ważne. Więc jak będzie z wypłatami w biznesach? Otóż każdy typ biznesu będzie posiadał tzw. "ranking", co tydzień w poniedziałek o 4:00 każdy biznes będzie odpowiednio ustawiany w tabeli rankingowej względem typu biznesu. Na podstawie tego rankingu będzie generowana dotacja dla biznesu, zaś sam ranking będzie opierać się o algorytm związany z ilością pracowników, ich wkładem w rozwój biznesu bądź zainteresowaniem ze strony klientów. Jeśli biznes nie będzie generować żadnych przychodów oraz jego aktywność będzie znikoma-nie będzie posiadał w ogóle wypłaty, zaś biznesy umiejące się rozwinąć będą w stanie uzyskać spore kwoty z dotacji. Drugą ważną rzeczą, jeśli chodzi o biznesy, jest ograniczenie ich typów. Nie będziecie w stanie zobaczyć u nas biznesów typu warsztat, korporacja taksówkarska bądź ochrona. Zastąpiliśmy to wszystko jednym typem biznesu-niezależnym. Jeśli gracz będzie chciał przykładowo założyć własną korporację taksówkarską, będzie musiał posiadać biznes o takim typie, następnie zakupić do niego taksówki bądź zrzeszyć ludzi, który posiadają własne pojazdy taksówkarskie oraz wyrobioną licencję taksówkarza. Licencja ta jest traktowana jako praca dorywcza, ale o tym w innym newsie. Podobnie sprawa będzie wyglądać z warsztatami, wystarczyć, że lider biznesu zakupi własne holowniki bądź ludzi ich posiadający, zrzeszając ich w jedną korporację.

 

Hz4G1sog.jpg

 

Pojazdy

Na początku warto poruszyć kwestię dodatków, które będziecie mogli zamontować w swoich pojazdach. Kilka z nich mogliście już zauważyć na filmiku z salonu samochodowego, który Wam udostępniliśmy za pośrednictwem fanpage. Otóż każdy pojazd będzie mógł posiadać zamontowany dodatek alarmu samochodowego, zamka samochodowego, immobilisera, ubezpieczenia pojazdu bądź XM-Radio. Każdy poziom dodatku będzie zwiększał bezpieczeństwo pojazdu. Poniżej przedstawiamy Wam dokładne wyjaśnienie dodatków pojazdu.

 

  • Alarm samochodowy
    • Poziom 1
      Pojazd wydaje dźwięk alarmu podczas próby wejścia do niego przez osobę nieuprawnioną.
    • Poziom 2
      Pojazd wydaje dźwięk alarmu podczas próby wejścia do niego przez osobę nieuprawnioną.
      Właściciel pojazdu otrzymuje informację o nieuprawnionej próbie wejścia do pojazdu.
    • Poziom 3
      Pojazd wydaje dźwięk alarmu podczas próby wejścia do niego przez osobę nieuprawnioną.
      Właściciel pojazdu otrzymuje informację o nieuprawnionej próbie wejścia do pojazdu.
      Radiowozy policyjne otrzymują informację o próbie kradzieży pojazdu o danym modelu w określonej okolicy.
    • Poziom 4
      Pojazd wydaje dźwięk alarmu podczas próby wejścia do niego przez osobę nieuprawnioną.
      Właściciel pojazdu otrzymuje informację o nieuprawnionej próbie wejścia do pojazdu.
      Radiowozy policyjne otrzymują informację o próbie kradzieży pojazdu o danym modelu w określonej okolicy.
      Pojazd zostaje oznaczony na mapie białym trójkątem, nad nim pojawia się strzałka.
  • Zamek samochodowy
    • Poziom 1
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 3%.
    • Poziom 2
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 7%.
    • Poziom 3
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 15%.
      Zmniejszona szansa na kradzież pojazdu atakami fizycznymi o 10%.
    • Poziom 4
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 25%.
      Zmniejszona szansa na kradzież pojazdu atakami fizycznymi o 25%.
    • Poziom 5
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 40%.
      Pojazd nie może zostać ukradziony za pomocą ataków fizycznych.
  • Immobiliser
    • Poziom 1
      Zmniejszona szansa na odpalenie pojazdu podczas kradzieży o 5%.
    • Poziom 2
      Zmniejszona szansa na odpalenie pojazdu podczas kradzieży o 15%.
    • Poziom 3
      Zmniejszona szansa na odpalenie pojazdu podczas kradzieży o 30%.
    • Poziom 4
      Zmniejszona szansa na odpalenie pojazdu podczas kradzieży o 40%.
  • Ubezpieczenie
    • Poziom 1
      Pojazd będzie respawnowany po wybuchu z odnowionym stanem technicznym.
    • Poziom 2
      Pojazd będzie respawnowany po wybuchu z odnowionym stanem technicznym.
      Wizualne uszkodzenia pojazdu przy minimum 95% stanu technicznego nie będą możliwe.
    • Poziom 3
      Pojazd będzie respawnowany po wybuchu z odnowionym stanem technicznym.
      Tuning pojazdu wraz z XM-Radio podczas wybuchu / wodowania pojazdu nie będzie usuwany.
  • XM-Radio
    • Dodatek umożliwia słuchanie radia za pośrednictwem linku .mp3/.wav w pojeździe.

 

 

Kolejną rzeczą, o której warto powiedzieć to spalanie pojazdu. Przygotowaliśmy algorytm, który uwzględnia prędkość pojazdu, jego masę oraz przebieg podczas pobierania ilość paliwa w trakcie ruchu bądź postoju pojazdu z włączonym silnikiem.

 

Naprawa pojazdu będzie możliwa, za pośrednictwem mechanika bądź Pay 'n' Spray. Przy czym warto wspomnieć o kolejnej ważnej sprawie. Silnik pojazdu będzie posiadał także drugi wskaźnik pokazujący jego zużycie. W momencie, gdy wskaźnik dojdzie do 0,0, wtedy pojazd będzie musiał zostać naprawiony przez mechanika, a koszt takiej usługi będzie generowany na podstawie wartości pojazdu, więc możecie być pewni, że będzie bardzo drogo. Spadek zużycia silnika będzie spadać w momencie, gdy pojazd wybuchnie / zostanie zwodowany lub otrzyma bardzo duże obrażenia w jednym momencie. Warto więc dbać o swoje pojazdy. Ponadto udostępniamy Wam złomowisko w Angel Pine, gdzie będziecie mogli sprzedać swój pojazd za 15% jego ceny salonowej, bez uwzględnienia zakupionych dodatków. Warto wspomnieć jeszcze o tym, że pojazd będzie mógł być odspawnowany tylko w miejscu jego pozycji parkingowej

 

 

Przestępczość serwerowa

Przedstawimy Wam teraz nasze podejście do przestępczości, które jest nieco inne niż na innych serwerach typu RolePlay. Otóż u nas każdy z graczy będzie mógł dokonać dowolnego przestępstwa (rabunek, napaść, oddanie strzału, kradzież pojazdu etc.) w stosunku do każdego gracza bez wymogu posiadania grupy przestępczej. Jedynym ograniczeniem związanym z przedsiębiorstwem będą strefy neutralne, które wyznaczyliśmy w pewnych rejonach Los Santos (urząd miasta, posterunki policji, salony samochodowe etc.).

 

dMfOxOg.jpg

 

 

Konkurs!

Postanowiliśmy rozruszać trochę naszą stronę jak i FanPage na facebooku, dlatego też startujemy z konkursem dla społeczności Harvest RolePlay! Nagroda nie mała, bo chcemy obdarować Was grą Grand Theft Auto V na PC. Co musisz zrobić, aby wziąć udział w konkursie oraz mieć szansę na wygraną?

 

  1. Musisz posiadać zarejestrowane konto na naszym forum,
  2. Musisz mieć polubiony FanPage na naszym FB,
  3. Musisz dać "Lubię to" pod postem konkursowym (link do posta),
  4. Musisz za subskrybować nas na YouTube,
  5. Musisz napisać komentarz "Biorę udział"  wraz z nazwą użytkownika pod postem konkursowym. (link do posta),
  6. Jeśli masz możliwość, zaprosić innych użytkowników na nasze forum oraz udokumentować to wszystko screenem wrzucając to pod tym tematem! (zwiększa szansę na wygraną)

 

Konkurs rusza z dniem dzisiejszym i potrwa przez najbliższe dwa tygodnie. Wraz z jego końcem (04.07.2017) ogłosimy zwycięzce. Nie pozostało nam nic innego jak zaprosić Was do zabawy i życzyć powodzenia!

 



#16 KuniK

KuniK
  • Moderator Globalny
  • 131 postów

Napisano 21 June 2017 - 19:07

Ten konkurs to nie jakiś bait? W jaki sposób odbędzie się losowanie?

#17 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 36 postów

Napisano 21 June 2017 - 23:44

Żaden bait. Zamierzamy użyć specjalnej aplikacji. :) 



#18 KuniK

KuniK
  • Moderator Globalny
  • 131 postów

Napisano 22 June 2017 - 06:32

Skoro to jest losowanie to na jakiej zasadzie są te zwiększone szanse?

#19 Infkrvl

Infkrvl
  • Uzytkownik forum
  • 25 postów

Napisano 22 June 2017 - 10:15

o boze znowu harvest XDD jak zwykle wracają na wakacje, zarobią na premkach przez wakacje i out



#20 GoToDark

GoToDark
  • Developer
  • 26 postów
  • MiejscowoścSzczecin

Napisano 22 June 2017 - 10:28

Skoro to jest losowanie to na jakiej zasadzie są te zwiększone szanse?

 

Bardzo prosto zwiększasz szansę, dodając podwójne nazwy nicków w aplikacji przez co szanse danej osoby rosną, ale to już matematyka i nie każdy musi tego rozumieć.

 

 

o boze znowu harvest XDD jak zwykle wracają na wakacje, zarobią na premkach przez wakacje i out

 

Niestety, serwery sa-mp, które nie postoją co najmniej roku czasu nie przynoszą zysków. Na tą edycję harvesta wydaliśmy już 1,300 zł więc słaby bait.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników