Skocz do zawartości


Zdjęcie

LS-STORIES.PL | Los Santos Stories

RP

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
107 odpowiedzi w tym temacie

#1 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 88 postów

Napisano 26 April 2017 - 12:30

lsslogo-short2.png

 
Cześć! Zapraszamy na prezentację serwera, którego celem jest synteza starej dobrej gry Role Play oraz nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają rozgrywkę, nie ingerując w nią, ale za to angażując gracza do działania.

Los Santos Stories to projekt osadzony w pierwszym mieście Carla Johnsona na platformie San Andreas: Multiplayer. Wyróżnia go autorskie oprogramowanie pisane od zera, duży wybór rozwijania postaci, mnóstwo nowych opcji które z pewnością Cię zaskoczą,a przede wszystkim zarząd posiadający wieloletnie doświadczenie na scenie Role Play. Tak my też byliśmy graczami - ba - dalej nimi jesteśmy! Biorąc pod uwagę nasz bagaż doświadczeń, jak i otwartość na "nowe", staramy się zapewnić rozgrywkę na najwyższym poziomie.
Oprogramowanie jest sukcesywnie ulepszane, działamy w porozumieniu z graczami. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły, dlatego dział propozycji jest przez nas regularnie odwiedzany, a tematy w nim indywidualnie rozpatrywane. Wspieramy również rozmaite projekty In Character; od Farmy za miastem po CrackHouse czy Złomowisko.
Obecnie serwer działa od Lutego, nasi programiści codziennie aktualizują skrypt o kolejne nowinki czy też ficzery, jakie? Czytaj dalej.
Kończąc wstęp chcemy powiedzieć, że czekamy na Ciebie z niecierpliwością. Odwiedź naszą stronę lub fanpage na Facebooku - https://www.facebook.com/lsstoriesrp/.
 

Sv39d8f.png

 
Poniżej przedstawiamy Wam jedynie skrawek naszego oprogramowania. Zaprojektowaliśmy takie funkcje, jak:

- Historia transakcji w banku, dzięki czemu masz możliwość kontrolowania swoich wydatków,
- Interakcja na przycisk, dzięki czemu nie musisz za każdym razem wpisywać komendy,
- Uproszczone budowanie wnętrz budynku, ustalenie jego metrażu,
- Wysyłanie SMS do postaci, która jest offline (odczyta go po wejściu do gry). 

- System tatuaży
- Cornery dla gangów ulicznych
- Gotowanie we własnym domu
- System mieszkań w blokach
- System schowków montowanych w pojazdach
- i wiele innych większych, lub mniejszych usprawnień!
 

p69Dwcb.jpg

 

Dla osób, które w pewnych godzinach po prostu nie mają nic do roboty, stworzyliśmy idealne ewentualności do rozwijania swojej postaci oraz ich majątku. Prace dorywcze, które są na serwerze, dają właśnie taką możliwość i pozwalają na zajęcie się czymś w momencie, gdy nie ma akurat osób, z którymi chcielibyśmy pograć.

Oferujemy takie prace, jak:

  • Kurier - po zdobyciu swojego pierwszego pojazdu silnikowego, choćby najtańszego Faggio, można zacząć swoją karierę kurierską, która polega na dostarczaniu zaopatrzenia do firm prowadzonych przez innych graczy.
  • Magazynier - w dokach, można zająć się przenoszeniem paczek z łodzi do magazynów, a każda dostarczona w taki punkt paczka daje nam kilka dolarów zarobku.
  • Wędkarz - marząc o karierze wprawnego wędkarza, można zaopatrzyć się w sklepie 24/7 w wędkę. Następnie, w wyznaczonym punkcie, możecie rozpocząć połowy. Każdą złowioną rybę można później sprzedać za odpowiednią kwotę w sklepie. Nikt nie zabroni wam też zachować tego, co złowiliście, by później usmażyć to i zjeść.
  • Drwal - typowo męska robota, dla ludzi z krzepą. Wycinki prowadzi się w wyznaczonym miejscu, a zgromadzone później drewno można odsprzedać w mieście.
  • Fotograf - oferujemy również możliwość wybrania kariery fotografa, a ciekawe zdjęcia z różnych wydarzeń w świecie gry będą odpowiednio nagradzane przez naszą ekipę. Tą ścieżkę można połączyć również z branżą rozrywkową, co tylko powiększy wasze zarobki.

Poza pracami dorywczymi, oferujemy również możliwości do tworzenia projektów IC. Dla każdego, kto pragnie stworzyć coś kreatywnego, nasze drzwi stoją otworem. Dajemy pełne wsparcie dla innowacyjnych projektów, a z czasem, gdy osoba wykazuje chęci do rozwoju, można nawet na nich zyskać trochę pieniędzy. Wszystko z myślą o tym, by gra nie polegała na schematach i dawała jak najwięcej możliwości do rozwinięcia swojej postaci.

Interakcje na przycisk

 

WGOq6vS.pngOxCCsaE.png

 

aqeR4iW.png

 

HxgXSp9.gif

 

aqeR4iW.png

 

QZIMamu.gif

Oferujemy o wiele wygodniejsze rozwiązanie dotyczące interakcji. Zamiast wpisywać komendy wystarczy, że podejdziesz do danego obiektu/osoby i wciśniesz odpowiedni przycisk (na naszym serwerze jest to "H" - interakcje dotyczące postaci i pojazdu. Klawisz "Y" służy do korzystania np. z bankomatu czy do zamykania drzwi w pojeździe - dalej można to zrobić komendą /v zamknij - zaś klawisz "N" służy do otwierania i zamykania bram). To pozwoli akcjom RolePlay na osiągnięcie lepszej dynamiki gry.

Telefony telefony...

 

3uG799I.png

 

aqeR4iW.png

 

HrIMx6F.png

 

aqeR4iW.png

 

kxVapSF.gif

Przez telefon możesz rozmawiać i SMS'ować z innymi graczami. Możesz zapisywać kontakty graczy pod własnymi nazwami, sprawdzać skrzynkę odbiorczą i nadawczą oraz wysyłać wiadomości niezależnie od tego czy gracz znajduje się w grze. Przy wejściu do gry, zostanie powiadomiony, że otrzymał określoną ilość wiadomości SMS na telefonie. Telefony posiadają własną kartą SIM, którą można przełożyć do nowego aparatu telefonicznego.
  
Karta sim, a telefon

 

iJFM0lp.gif

Wiele serwerów oferuje zakup różnych telefonów komórkowych, jednak kończy się to również zmianą numeru jak i usunięciem wszystkich kontaktów zapisanych w książce telefonicznej. Idiotyczne rozwiązanie, nijak nie dające satysfakcji z zakupu nowego modelu Samsunga! Zmieniliśmy to, a każdy telefon do działania wymaga karty SIM. Można ją dowolnie przemieszczać pomiędzy telefonami, co daje szerszy zakres możliwości. Jesteś handlarzem, który odbiera telefon tylko o określonych porach? Wymieniasz codzienną kartę SIM na tą, z której korzystasz tylko w określonej sytuacji i nie martwisz się, że ktoś namierzy Cię przez ten numer lub zadzwoni w nieodpowiedniej chwili. Karty zawsze można się pozbyć, nim dorwą Cię służby porządkowe i uchronisz tym samym ludzi, z którymi robisz interesy.
 
System siły

Na każdym serwerze obecny jest system, który pozwala na doskonalenie tężyzny fizycznej postaci. System, który stworzyliśmy, jest bardzo intuicyjny i nie sprowadza się do robienia z postaci boga, który na jeden strzał z piąstki potrafi powalić cały tuzin przeciwników. Każdy trening wymaga zakupienia karnetu w siłowni, a po jego skończeniu nasza siła wzrasta o 5 jednostek (można to zwiększyć do 7 z użyciem narkotyków). Osiągnięcie pewnych pułapów siłowych zmienia status postaci, który wyświetlany jest nad głową, kolejno: 
 

Mężczyzna:

  • 200> - Wysportowany
  • 600> - Umięśniony
  • <1200 - Kulturysta

Kobieta:

  • 200> - wysportowana
  • <1200 - kulturystka

Ćwiczenie umiejętności strzeleckich

ayUV3sB.jpg

Rozwijanie zdolności strzeleckich nie było jeszcze tak proste, a zarazem przyjemne. Pierwszym krokiem jest pozyskanie broni ćwiczebnej, którą zakupisz w biznesach prowadzonych przez naszych graczy. Następnie, z taką bronią, udajesz się na strzelnicę, która zazwyczaj mieści się w tym samym lokalu, co punkt sprzedaży. Następnie, po wyjęciu broni, rozpoczynasz ćwiczenie, a sprowadza się to do oddawania ognia do celi, które właściciel rozstawił na punkcie strzeleckim. Każde trafienie, z krótkimi odstępami czasowymi, zwiększa pułap Twoich umiejętności. Jakie są tego plusy? Po osiągnięciu pewnej wartości umiejętności, Twoja postać zacznie pewniej trzymać broń (co zniweluje trzęsący się celownik), a dalsze ćwiczenia pozwolą jej na przyjęcie poprawnej postawy strzeleckiej (przemieszczanie się, bez opuszczania broni). Jednoczesne strzelanie z broni w trakcie chodzenia jest zablokowane, gdyż daje zbytnią przewagę w przypadku niektórych pukawek.

Jc4aGQI.png


Bloki, bo nie samym domkiem człowiek żyje

23c1Y8ur.jpg

Schemat samych domów jednorodzinnych i bezpłciowych mieszkań w blokach, gdzie w kolejnej klatce mieszka tylko jedna osoba lub kilka, jednak w tym samym mieszkaniu, jest denny. Dlatego też, umożliwiliśmy graczom zakup mieszkań w blokach, które posiadają własne klatki schodowe. Wyobraź sobie, mieszkasz na podejrzanej dzielnicy - wieczorem wychodzisz z mieszkania, na klatce sterczy kilka zakapiorów. Przemykasz koło nich, nie chcąc wzbudzić niczyjej uwagi, co oczywiście się nie udaje. Idealne rozwinięcie gry, przy tym więcej możliwości. Koniec miejsc, które świecą pustkami - teraz wychodząc na codzienny trening możesz trafić na sąsiada i wdać się z nim w krótką pogawędkę.

Branża rozrywkowa

He7FZEM.png

Czy kiedykolwiek marzyłeś, by stać się gwiazdą? Pojawiać się w różnych miejscach, gdzie z daleka biegnie do Ciebie stado fanów, a głównym środkiem utrzymania jest to, co sam utworzysz? To właśnie oferujemy osobom, które zechcą wykreować swoją postać w kierunku branży rozrywkowej. Stań się raperem, piosenkarzem, projektantem mody czy też fotografem - wszystko jest w zasięgu Twojej ręki, a jedynym ograniczeniem w tej kwestii jest Twoja własna wyobraźnia. Wszystko, co zostanie stworzone przez Twoją postać, jest publikowane na forum - podlega to pod wycenę, a po czasie ta kwota znajdzie się wprost na Twoim koncie. Proste odejście od schematycznego nabijania służby po biznesach, a jak wiemy nie każdy lubi to robić.

Dając możliwość wcielania się w różne postacie, które aspirują do miana kogoś sławnego, nie zapominamy również o przedsiębiorczych graczach, którzy pragną takie osoby zrzeszać pod jedną banderą. Tutaj pojawiają się wszelkiego rodzaju wytwórnie, które w miarę rozwoju mogą powoli przejąć rynek i zalać go produktami spod swojego szyldu, zgarniając za to profity. Część kwoty z wyceny jest przydzielana właśnie pod wytwórnię, która zajmuje się promowaniem i wydawaniem twórczości artystów, zrzeszonych pod jedną flagą. Im więcej możliwości przydzieli Wam wasza wytwórnia, tym więcej zrobicie, a tym samym każdy finalnie zyska, co pozwoli wyciągnąć się na same szczyty notowań.

 


  

Organizacje przestępcze

Czym byłaby rozgrywka, gdyby nie możliwość wcielenia się w charaktery spod ciemnej gwiazdy. Rozwijając możliwości organizacji, chcemy dać im jak najwięcej metod do zarobku, pomijając przesiadywanie w biznesach. Kto widział gangsterów, którzy za dnia spędzają czas za ladą, by wieczorem przesiadywać z koleżkami i mówić, jakie to życie jest straszne i jak ciężko wybić się z dołka. Mówimy temu stanowcze NIE! Organizacje mają szeroki zakres możliwości, który pozwala im zdobyć gotówkę, oczywiście po uprzednich inwestycjach.
 

Napady na lokale - akcja, która wymaga przez grupę odpowiedniego przygotowania. Zarówno sprzętu, jak i planu działania. Do przeprowadzenia tego wymaga się vana, pewnej ilości osób oraz narzędzi. Przede wszystkim, należy zaopatrzyć się w wiertło, które pozwoli na przewiercenie się do wnętrza sejfu i zdobycia gotówki. Z pozoru proste, jednak na tym się nie kończy - w momencie rozpoczęcia napadu, po czasie, uruchamia się alarm który informuje jednostki porządkowe o tym, co się dzieje. Podstawą przy działaniu jest obezwładnienie obsługi (NPC), następnie przewiercenie się do sejfu, kończąc na załadowaniu worków z gotówką do pojazdu, a wielkim finałem napadu jest ucieczka do meliny organizacji, gdzie gotówka może zostać rozładowana.

 

l5vrMFb.jpg

 

aqeR4iW.png

 

 

 

  • Haracze - prowadzenie biznesu w różnych częściach miasta wiąże się z ryzykiem. Organizacje mogą odwiedzić właściciela, by zaproponować mu ochronę lokalu w zamian za spokój w prowadzeniu firmy. Opornych, którzy nie chcą płacić, czeka niemiła niespodzianka - lokal bowiem może zostać przez organizacje podpalony, gdy osoba nie ma zamiaru płacić.
  • Winkle/Cornery - codziennie, o określonych godzinach, na strefach organizacji przestępczych pojawia się osoba (NPC), która chętnie skupuje różne ilości i rodzaje narkotyków. Idealna forma zarobku, jednak nie jest to tak kolorowe - każdy winkiel może zostać użyty przez kogokolwiek, a po kilku udanych transakcjach odchodzi w swoją stronę. Nie dość, że trzeba się wystrzegać policji, która węszy za handlarzami, tak również pilnować własnego terenu, by członkowie przeciwnej organizacji lub prości cywile nie zaopatrzyli jegomościa, nim zrobicie to Wy.

 

NXPUBHB.png

 

4eOd6lY.gif

 

Kradzież części pojazdów
Organizacje zmotoryzowane będą mogły okradać pojazdy z części tuningu na własnych strefach oraz tylko wtedy gdy pojazd jest otwarty i na służbie znajduje się 10 osób w LSPD/FBI, aby nadać pewnego rodzaju ryzyko, że zostaną przyłapani przy rabowaniu. Gdy pojazd posiada alarm to właściciel zostanie o tym powiadomiony oraz pojazd na pewno wypuści sygnał dźwiękowy w okolicy!
Gdy zdarzy się sytuacja, że pojazd jest zamknięty, organizacje zmotoryzowane będą mogły je otwierać za pomocą wytrychów, które zostaną wcześniej zamówione. Wytrychy będą miały nie tylko możliwość otwierania pojazdów, ale również budynków wszelkiego typu.
Przygotowaliśmy małe drobnostki, które na pewno nadadzą klimatu wielu akcjom rozegranym na serwerze projektu Los Santos Stories. Pierwszą z nich jest knebel, który umożliwi organizacjom uciszenie postaci porywanego gracza przez co nie będzie on mógł używać czatu ani przedmiotów powiązanych z możliwością wypowiadania słów przez postać. Kolejnym dodatkiem jest lina, dzięki której organizacja będzie mogła związać gracza. Postać, na której zostanie użyty ten przedmiot nie będzie mogła się dobrowolnie poruszać. Worek na głowę również będzie umożliwiał ograniczenie postaci porwanego. Na ekranie jego monitora pojawi się czarny filtr, przez który nie będzie mógł rozpoznać miejsca, w którym się aktualnie znajduje. Pomyśleliśmy również o ukryciu mapy po wejściu do głównego menu gry co w jeszcze większym stopniu ograniczy MG.

Uliczna gazeta czyli Graffiti

 

QzrfvSv.png

Na serwerze istnieje system tworzenia graffiti. Aby wykonać swój napis należy być członkiem gangu ulicznego, posiadać w łapie spray z farbą oraz podejść do miejsca, gdzie umożliwione jest wykonanie owego malunku. Przy użyciu uprzednio wgranych czcionek możemy wychwalać swoje ugrupowanie, albo besztać innych.
 
System wyścigów

 

8yLZV2G.png

 
Wyścigi idą w parze z organizacjami zmotoryzowanymi, dla których system umożliwiający stawianie checkpointów oraz zapisywanie tras będzie na pewno wygodną opcją. Dzięki temu ściganci będą mogli stworzyć oraz zapisać trasy, które będą zapisane przez okres dwudziestu czterech godzin. Po zakończeniu wyścigu na czacie uczestników oraz organizatora wyścigów pojawi się czas osiągnięty przez kierowców przez co zawsze będzie mógł ocenić, który z nich dojechał szybciej do mety. Przy rozpoczęciu wyścigów pojazdy będą zablokowane tak aby sprawiedliwie ruszyły w tym samym momencie. 

Frakcje porządkowe

gurrnMK.png

Wyważanie drzwi

 

https://www.youtube.com/watch?v=akcm6pGNaT4

 

Los Santos Police Department do swojego asortymentu broni otrzyma dodatkowo ładunek wybuchowy C2 (opcja do wyboru w /drzwi). Posłuży on do niszczenia zamków w drzwiach, dzięki czemu nieruchomość, do której będą próbować się dostać będzie przez nich bardzo szybko otwierana. Możliwość użycia /zamknij w takim budynku zostanie zablokowana na 20 minut, aby nikogo nie kusiło bawić się komendą przy szturmowaniu budynku. Jeśli jednak ktoś postanowi dodatkowo zabezpieczyć się chowając w pokoju z drzwiami na bramę, LSPD będzie mogło zniszczyć drzwi shotgunem. Obiekt po takim wyważeniu całkowicie znika z /drzwi. Pamiętajcie, że za tworzenie drzwi z nienaturalnego obiektu, którego nie będzie dało się zniszczyć będziemy surowo karać.
 

Namierzanie numeru telefonu

 

https://youtu.be/7zc3cUISgPo

 

Jednostki FBI mają wiele możliwości by inwigilować przestępców, jedna z nich to namierzanie telefonu - określenie jego położenia. Polega to na namierzaniu karty SIM danej osoby i lokalizowaniu, w którym miejscu się aktualnie znajduje. W trakcie rozmowy GPS będzie pokazywał pozycję z bardzo dużą dokładnością. W przypadku włączonego, lecz nie używanego telefonu precyzyjność znacznie spadnie i pozycja będzie pokazywana jedynie w przybliżeniu. Jest to normalny element gry IC wykorzystywany w schwytaniu danego osobnika, bądź inwigilowania podejrzanych osób.
 

Nowoczesne kartoteki

 

52Jxjqb.jpg

 

aqeR4iW.png

 

0EC4z7N.jpg

 

aqeR4iW.png

 

Cnqkh2c.gif

Bazy danych instytucji porządkowych to chleb powszedni, który jest niezbędny do ich gry. Dzięki nowemu systemowi kartotek, frakcje porządkowe są w stanie gromadzić przeróżne informacje na temat danej postaci, pojazdu, również mogą gromadzić listę mandatów, przewinień, informacje pobierane z bazy rządu na temat danej osoby. Możliwe jest również gromadzenie informacji na temat dokumentacji medycznej danej postaci. Kartoteka w grze pozwala na dynamicznie sprawdzanie danych informacji oraz gromadzenie ich, co pozwala na dynamiczną grę, bez zmuszania gracza do wchodzenia w panel grupy i główkowania się więcej. Skróty oraz klucze jeszcze bardziej ułatwiają dostęp do bazy danych.
 
 
Dodatki dla funkcjonariuszy organizacji publicznych

 

TuiGwRg.gif

 

aqeR4iW.png

 

 

ZQT67Ns.jpg

 

Dodatkowe smaczki dla osób pracujących we frakcjach to między innymi;
- doczepiane do ciała elementy - kamizelki, kaski/hełmy, apteczki, bronie
 - w pełni funkcjonujące syreny policyjne w dowolnych pojazdach, akceptowalne z ELM modem

 

iRc7BmZ.gif
 

 

Medical Center, tchnęliśmy w to życie!

Na wielu projektach serwerów RolePlay mocno kulejącą frakcją zawsze było MC. Nie mieli w zasadzie żadnych ciekawych zajęć prócz aplikowania leków, by gracze po BW mogli naładować brakujące punkty HP. My wychodzimy do graczy z czymś zupełnie innym. Przy postrzale w którąś z kończyn nasza postać zostanie w jakiś sposób ograniczona. Postrzał w nogę to brak możliwości biegania/prowadzenia pojazdów, postrzał w rękę to brak możliwości korzystania z broni (w przypadku aktywnego użycia, broń wypada na ziemię. Można ją podnieść, ale nie da się już użyć). By zlikwidować ograniczenia, gracz musi udać się do pobliskiego szpitala na zabieg, który pozwoli wrócić postaci do pełnej sprawności. 
 

Niektóre serwerowe dodatki

Drive Thru
 

a3HfLrU.jpg

 

Postanowiliśmy wprowadzić wieczorne restauracje szybkiej obsługi, które zaspokoją głód waszej postaci w późniejszych godzinach gdy w lokalach nastaje pustka. Rozwiązanie, które na pewno ułatwi Wam grę. Wszystko będzie odbywało się dość szybko, po podjechaniu do jednej z takich restauracji wystarczy wjechać w marker, a następnie wybrać daną pozycje z wyświetlonego menu. 

GUI opisów postaci

Wygodne i przejrzyste menu pozwalające na zapisanie używanego przez nas opisu postaci, dość z kopiowaniem opisów z notatnika!

6oCBShL.png

Tatuaże

Biousvs.jpg

Nudne jest odgrywanie posiadania tatuażu z dnia na dzień, który został zrobiony przez fikcyjną postać i nijak nie wprowadza do waszej gry czegoś ciekawego. Rozwijając tą myśl, stworzyliśmy system tatuowania postaci, który umożliwia posiadanie go w różnych miejscach. Sprowadza się to do odwiedzenia salonu, gdzie następnie należy dogadać się z tatuażystą (salon tatuażu to także biznes!) na temat tego, co pragniesz sobie wydziarać. Tatuażysta musi przygotować swój sprzęt, czyli pistolet do tatuażu, igłę oraz barwnik. Kolejnym krokiem jest wysłanie oferty przez pracownika salonu, którą następnie zatwierdzasz - uprzednio określasz tej osobie to, co ma się na nim znaleźć oraz miejsce, w którym chcesz mieć tatuaż. Po skończonym zabiegu możesz podejrzeć nowe dzieło na swoim ciele z poziomu statystyk. Inni gracze mogą również podejrzeć co aktualnie znajduje się na Twoim ciele. Zamiast patrzeć na kolorki nad głową, może poznasz gangstera po jego dziarach?

Obiekty doczepiane do postaci

jYhqLXW.jpg

Akcesoria postaci tj. okulary, młotek, mikrofon, kanister, płaski klucz, wędka, śrubokręt, nakrycia głowy, kaski, kominiarka, zegarki, maski, buty, zegarki, plecaki i wiele innych będzie można zakupić w sklepie z ubraniami, sklepie meblarskim i na złomowisku w zależności od rodzaju przedmiotu, zaś grupy oficjalne i organizacje przestępcze otrzymają indywidualne dodatki w zależności od ich specyfiki do zamówienia w grupie. Takimi dodatkami będą czapki policyjne, tarcze, pagony, bandany, młotek dla sędziego.

 

SKjEY5e.gif

 

Menu pojazdu

 

WwxgfWT.png

 

aqeR4iW.png

 

7wCECkB.gif

Zarządzaj pojazdem tak jak tego chcesz! Oprócz kontrolowania komponentami pojazdu możesz sprawdzić zainstalowane w nim części wizualne oraz zwykłe dodatki jak Immobiliser.
 
Złomowisko

 

Y7z627d.jpg

Udostępniamy możliwość pozbycia się swojego starego pojazdu na złomowisku za symboliczną kwotę. Można również nabyć coś niedrogiego z rzeczami do pewnych poprawek. Od czasu do czasu na złomowisku odbywają się licytacje pojazdów w ciemno. Dzięki temu Los Santos jest dużo lepiej zmotoryzowane niż kiedyś!
 
Obiekty podręczne

W sklepie meblowym możesz zakupić ręcznik na plaże, leżak, parasol, krzesło, ognisko lub grilla i postawić zakupiony przedmiot na zewnątrz poprzez użycie. Spędź mile czas ze znajomymi przy ognisku lub na plaży!

 

YfeSalc.png
 
Boombox możesz zakupić w sklepie 24/7. Możesz go położyć w dowolnym miejscu i słuchać muzyki z okolicznym gronem. Im dalej się od niego znajdujesz tym bardziej słabo słyszysz to co leci z niego leci. Do włączenia boomboxa będziesz również potrzebował Płyty CD.

 

CJETKA2.jpg
 
Sklep z meblami


Ułatwiliśmy oraz przekształciliśmy system zdobywania mebli do budynków na rzecz gry IC. Na większości projektów opiera się to na zakupowaniu usługi premium do zdobycia mebli. U nas każdy gracz, który chce wyposażyć swoje mieszkanie może udać się do sklepu meblowego, aby nabyć odpowiednie wyposażenie. Właściciel biznesów musi posiadać najpierw owe meble na magazynie. Po transporcie mebli w dowolny sposób możemy urozmaicić swoje mieszkanko, za pomocą edytora obiektów dostępnego na naszym serwerze.

Podsumowanie

Nocy by nie starczyło by wszystko spisać, dnia zaś - by to przeczytać, w celu doczytania o obecnych systemach zapraszamy serdecznie do odwiedzenia naszego forum, oraz do polajkowania naszego FP na Facebooku. Jeżeli jesteś zainteresowany grą na naszym Los Santos Stories, nie czekaj - zarejestruj się już dziś i dołącz do rozgrywki w Los Santos! https://www.ls-stories.pl/index



#2 Maślak

Maślak
  • Uzytkownik forum
  • 8 postów

Napisano 26 April 2017 - 13:22

Polecam ;)



#3 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 88 postów

Napisano 27 April 2017 - 04:37

Przedstawiamy tatuaże postaci
Chcielibyśmy przedstawić wam nowy system na ls-stories a mianowicie możliwość tatuowania Waszych postaci!
 
Idea powstała kiedy szukaliśmy rozwiązania kwestii nijaczenia postaci, które czasami może mieć miejsce a nie bardzo pasuje do zasad Role Playingu. Oczywiście nie tyczy się to tylko postaci powiązanych z gangami ulicznymi, tatuaż może mieć każdy! Wszyscy chcielibyśmy żeby wyglądało to (tak) - jak prawdziwe tatuaże kiedy spojrzymy na innego gracza jednak niestety nie ma technicznych możliwości aby to wykonać. Jednak od czego jest kreatywność? Gra na Role Play wszystkich Nas tego uczy więc wykorzystajmy to! Opisywanie tatuaży przez /opis to już przeszłość, teraz będzie trochę "realniej".
 
 
W grze
Jak to wygląda w praktyce? Możemy podejrzeć tą opcję aktywując interakcję z drugim graczem przy użyciu przycisku H.





 

1rzzTsv.png

 

 

Przechodząc dalej wyświetla nam się lista widocznych tatuaży postaci.
 

F3MAtA5.png

[spoiler]
04Ednq8.png
[/spoiler]
 

Tatuaż jest opisywany przez osobę, która go wykonuje naszej postaci więc to ona jest odpowiedzialna za tekst jednak zanim go wykona oczywiście musicie to potwierdzić w okienku które wyskoczy. To okno w przyszłości rozwiniemy i pojawią się cechy postaci, które wybraliście m.in przy rejestracji - wzrost, kolor oczu i inne aspekty charakterystyki. Cała sprawa pozyskiwania tatuażu od strony osoby, która będzie chciała go posiadać wygląda następująco: Tatuażysta wybiera miejsce na ciele oraz przedstawia tatuaż za pomocą wpisania jego opisu, czyli tak jakby /do. To wy musicie podać tatuażyście drogą In Character jak wygląda tatuaż i na koniec otrzymujemy ofertę którą musimy zaakceptować. Wtedy następuje proces tworzenia tatuażu a jak to będzie wyglądało zależy od Waszej gry IC.
 

Nowy sposób na zarobek, nowe biznesy!
Udostępniamy Wam możliwość stworzenia własnego studia tatuażu, jednak wymagamy na prawdę dobrego pomysłu na grę oraz jakiegoś małego obeznania w tym temacie. Na osobie, która wykonuje tatuaż innemu graczowi ciąży odpowiedzialność za to co robi (skryptowo) więc lepiej przed tym zapoznać się z regulaminem by obeszło się bez wpadek i później niekorzystnej reakcji od strony administracji. Na razie tworzenie tatuaży zostawiamy w formie biznesu, w przyszłości być może tworzenie będzie ogólnodostępne. Gangi i więzienia.. Wszystko z czasem.
 

W studiu
Nie komplikowaliśmy tutaj nic, wszystko jest bardzo zrozumiałe i intuicyjne. Tatuaże wykonuje się za pomocą przedmiotu 57W7VyZ.png
 
 

L6gTiV6.png

 
Po wyciągnięciu go zostaje w naszej ręce i jeśli tylko jest sprawny - możemy przystąpić do tatuowania. Przez korzystanie z maszynki do tatuowania zużywa się w niej igła, którą należy wymienić co jakiś czas. Oprócz tego maszynka posiada pojemnik na tusz, który również trzeba napełniać specjalnymi przedmiotami. Bez tych dwóch czynników nie będzie możliwe tatuowanie. Skryptowo wysyłamy ofertę do gracza, wybierając najpierw miejsce do tatuowania a dopiero później opisujemy tatuaż. Na ten moment udostępniamy wam następujące miejsca do tatuowania (z czasem dodamy ich więcej):

 

jSNeb8O.png

 

 
To na tyle jak na razie. Chętnie wysłuchamy waszych sugestii i propozycji. Można już aplikować w dziale! Czekamy na Was!

 

GL68I3Z.png



#4 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 88 postów

Napisano 27 April 2017 - 04:38

5_Bez_nazwy-1.png

 

Troche statystyk

Z okazji setnej aktualizacji skryptu od startu (w przeciągu mniej więcej dwóch miesięcy, pomijając zmiany na forum w grudniu i w styczniu) chcieliśmy udostępnić listę z tytułami wszystkich zmian które miały miejsce od początku wypuszczenia serwera w świat. Każdy z tych tytułów zawiera w sobie od przynajmniej jednego do dziesięciu/piętnastu zmian lub poprawek w skrypcie. Dla chętnych wiedzy na temat tego co robimy jako administracja, spędzamy dziennie (statystycznie) od dziesięciu do trzynastu godzin na samym programowaniu. Każdego dnia, od początku powstania ls-stories.pl wyznaczamy sobie nowe cele i staramy się je realizować do godziny 4:00 w nocy, następnego dnia kiedy następuje restart serwera. Mamy za sobą setki, albo nawet tysiące przegadanych głosowo godzin, całą tonę wypisanych słów i jeszcze więcej chęci bo nie możemy się doczekać, dokąd zabierzemy Was jutro!

Tytuł    ID    Autor    Data dodania    Opcje
ingamedesign    100    bluur    28/04/2017 - 11:54    
Zgłoszenia    99    Olek    28/04/2017 - 01:27    
Forum updates    98    Olek    27/04/2017 - 06:06    
Garaże i czat    97    bluur    27/04/2017 - 05:30    
Przeszukaj zabierz paliwo drzwi    96    bluur    27/04/2017 - 02:03
tag bbcode    94    Olek    27/04/2017 - 12:47
Flags and stuff    93    Olek    25/04/2017 - 12:53    
Koło    92    bluur    24/04/2017 - 08:47    
skladniki    91    Mielnik    24/04/2017 - 02:16    
awatary postaci    90    Olek    24/04/2017 - 03:05    
nowe winkle v2.2    89    Olek    20/04/2017 - 01:07    
parametry items    88    Olek    19/04/2017 - 04:25    
wedka    87    Mielnik    18/04/2017 - 11:21    
nowe winkle v2    86    Olek    18/04/2017 - 02:30    
accessories    85    bluur    16/04/2017 - 10:15    
tablicowe rewolucje    84    bluur    14/04/2017 - 10:34    
Forum updates, payday acc    83    Olek    14/04/2017 - 09:10    
Super nowe bajeranckie maski    81    Olek    13/04/2017 - 08:50    
branza rozrywkowa    80    Olek    12/04/2017 - 11:32    
Doktor Oetker    78    bluur    09/04/2017 - 03:05    
Acc shop    77    bluur    09/04/2017 - 02:08    
bug fixes    76    Mielnik    09/04/2017 - 12:41    
Uninstall components and weaponskill changes    75    bluur    08/04/2017 - 12:14    
paralizator i grafy cz2    73    bluur    04/04/2017 - 06:43    
Termin wazności    72    Mielnik    04/04/2017 - 01:10    
drunk level    71    bluur    03/04/2017 - 09:07    
Update dla graczy    70    bluur    02/04/2017 - 01:39    
unichaty    69    Olek    31/03/2017 - 02:04    
SMS    68    Mielnik    28/03/2017 - 10:52    
sztuka walki    67    Mielnik    28/03/2017 - 10:38    
nowe narkole    66    Mielnik    28/03/2017 - 05:47    
salony    65    bluur    28/03/2017 - 11:43    
zakończenie napadu    64    Mielnik    27/03/2017 - 05:37    
27.03    63    bluur    27/03/2017 - 03:07    
26.03    62    bluur    26/03/2017 - 10:11    
Telefony i aukcje na forum    61    bluur    24/03/2017 - 09:05    
znaki drogowe    60    Olek    22/03/2017 - 05:31    
lowrider roofs    59    bluur    22/03/2017 - 03:57    
dla porzadkowych x]    58    Olek    21/03/2017 - 05:47    
20.03    57    bluur    20/03/2017 - 04:09    
opis    55    Mielnik    19/03/2017 - 02:05    
obiekty na /p    54    Mielnik    18/03/2017 - 04:54    
informacje o strzelaninie    53    Mielnik    18/03/2017 - 01:16    
premium    51    Olek    17/03/2017 - 02:09    
17.03sub    50    bluur    17/03/2017 - 01:23    
17.03    49    Mielnik    17/03/2017 - 12:57    
16.03    48    bluur    16/03/2017 - 01:41    
16.03.2017    47    Mielnik    16/03/2017 - 12:31    
14.04    46    bluur    14/03/2017 - 12:40    
13.03    45    bluur    13/03/2017 - 03:49    
Nowości, mandaty, reklamy, zgłoszenia.    44    Mielnik    12/03/2017 - 02:30    
OMG ale duży update!    43    Olek    11/03/2017 - 03:44    
Usprawnienia dla pojazdów    42    bluur    10/03/2017 - 04:33    
Updates    41    Olek    08/03/2017 - 11:12    
Spawn i akcesoria    40    bluur    06/03/2017 - 08:58    
Meble    38    Mielnik    06/03/2017 - 06:43    
12 nowych pojazdów    37    Mielnik    06/03/2017 - 06:33    
Produkty    36    Olek    06/03/2017 - 06:29    
Zmianki    35    Mielnik    06/03/2017 - 02:01    
fixes    34    bluur    05/03/2017 - 03:58    
Worek na głowę i knebel    33    Mielnik    03/03/2017 - 10:40    
Paliwo i fotoradary    32    bluur    03/03/2017 - 12:09    
v-max    31    Mielnik    02/03/2017 - 07:48    
Narkotyki v1    29    Mielnik    01/03/2017 - 06:19    
Nowe pojazdy    28    Mielnik    01/03/2017 - 04:13    
Uprawnienia grup    27    Olek    01/03/2017 - 02:34    
Nielegalna amunicja    26    Mielnik    01/03/2017 - 02:07    
Panele grup    25    Olek    01/03/2017 - 02:06    
Kolorowanie stref dla gangów    24    Mielnik    01/03/2017 - 01:58    
Instalacja gazowa    23    Mielnik    01/03/2017 - 01:49    
Kanister    22    Mielnik    01/03/2017 - 01:44    
Kamery CCTV    21    Mielnik    01/03/2017 - 01:40    
Opisy postaci    19    Mielnik    01/03/2017 - 01:29    
Podnoszenie przedmiotów    18    Mielnik    01/03/2017 - 01:28    
Nowe pojazdy    17    Mielnik    26/02/2017 - 08:40    
Spadek HP w siłowni    16    Mielnik    26/02/2017 - 05:26    
Radio departamentowe    15    Mielnik    26/02/2017 - 04:52    
Opisy postaci    14    Mielnik    26/02/2017 - 04:51    
Paczki i telefony    13    bluur    26/02/2017 - 03:27    
Czat IC grupy (radio)    12    Mielnik    26/02/2017 - 03:25    
Służba w organizacji przestępczych    11    Mielnik    26/02/2017 - 03:23    
Wstępne auta w salonie    10    Mielnik    25/02/2017 - 04:33    
PayDay    9    Mielnik    25/02/2017 - 02:08    
Mapa    8    bluur    06/02/2017 - 10:24    
Cytowanie    7    bluur    13/01/2017 - 02:16    
obrazki    6    bluur    13/01/2017 - 01:27    
Mark as read n website speed    5    bluur    13/12/2016 - 05:58    
SSL    4    Mielnik    04/12/2016 - 07:16    
Zimowy wygląd forum    3    bluur    02/12/2016 - 10:38    
Usprawnienia forum    2    bluur    18/11/2016 - 08:03    

 

Operacje administratorów

Podsumowanie wszystkich operacji administratorów. To jest wszystko co jest związane z drzwiami, graczami - w większej mierze, pojazdami, strefami, grupami, przynależnościami, domami, biznesami, przedmiotami oraz całą masą innych rzeczy które można tu wymieniać bez końca. Statystyki te pochodzą od dnia kiedy zaczęliśmy prowadzić logowania rozgrywki (dwa tygodnie po starcie).

 

e104AmA.png
 
 
 
 

Tworzymy na potęgę

Udostępniamy krótką listę (nie wszystkich) rzeczy które do tej pory zostały stworzone przez graczy. Do tej pory, oprócz tych rzeczy które przedstawiamy na obrazku niżej, gracze napisali około 5,000 smsów, postawili 23,000 obiektów, zaktualizowali swój opis postaci ponad 800 razy, wysłali ponad 1,000 zgłoszeń do grup lub organizacji porządkowych, przeprowadzili 147,262 operacji bankowych i płatności, nadali nowy wygląd ponad 42,000 razy obiektom, a także są członkami prawie 200 grup (około 5,200 zatrudnień). Jeśli chodzi o przedmioty, to należy zauważyć, że ta liczba którą podaliśmy to liczba obiektów aktywnych, indeks wszystkich stworzonych obiektów sięga ponad 47,000.

 

tcybvd1.png
 


#5 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 88 postów

Napisano 27 April 2017 - 04:38

rezerwacja



#6 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 88 postów

Napisano 30 April 2017 - 20:21

rezerwacja



#7 MaddDoggOfficial

MaddDoggOfficial
  • Zbanowany
  • 8 postów

Napisano 02 May 2017 - 11:02

Ten serwer jest zajebisty.



#8 ryderek

ryderek
  • Uzytkownik forum
  • 13 postów

Napisano 02 May 2017 - 14:29

No to życzę powodzenia! :P



#9 Tefcio

Tefcio
  • Uzytkownik forum
  • 6 postów

Napisano 02 May 2017 - 14:30

Wydaje się spoko, obczaje.



#10 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 88 postów

Napisano 14 May 2017 - 13:55

5_Bez_nazwy-1.png

 

Centralizacja rozgrywki

Przez ostatni czas staraliśmy się znaleźć rozwiązanie, które wyeliminuje w większym stopniu efekt "Miasta duchów". Zauważyliśmy, że przy aktualnej ilości graczy nowy użytkownik ma problem z znalezieniem osoby do wspólnej gry co nie przynosi odpowiednich efektów mających na celu zachęcić gracza do pozostania przy projekcie Los Santos Stories. Nowy object pack, który został przez nas przygotowany zawęził rozgrywkę do mniejszego obszaru. Powyższe czynności według Nas pozwolą aby każdy z Was miał większą szanse na spotkanie innego użytkownika będącego aktualnie na serwerze. Centrum zostało przeniesione w okolice Idlewood oraz Pershing Square, zaś sam spawn aktualnie znajduje się na Unity Station. W najbliższych dniach do nowego głównego miejsca rozgrywki zostaną przeniesione biznesy oraz przeprowadzona ich selekcja tak aby wyłonić najbardziej aktywne, dzięki czemu pojawi się o wiele większa szansa na spotkanie pracownika wewnątrz lokalu. Dziękujemy również za propozycje dotyczącą Centralizacji Rozgrywki oraz wypowiedzi, które pozwoliły nam dostosować zmianę do potrzeb graczy.

 
Screeny

 

bdnZ9Ng.jpg

 

qFuYdZb.jpg

 

NYUqEqC.jpg

 

kluId4z.jpg

 

DV5LBuh.jpg

 

8hSoHuW.jpg

 

ResS4mA.jpg

 

AaWek4L.jpg

 

HhsCnqO.jpg

 

2ljGWah.jpg

 

gp918aj.jpg

 

n28TZMF.jpg

 

KuvQKWh.jpg

 

B3YjpGf.jpg



#11 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 88 postów

Napisano 23 May 2017 - 16:45

Kilka zdjęć z codziennej rozgrywki na serwerze smile.png

18699390_468394620171820_420478864312359

18558622_467605800250702_690632428462277

18558871_467433516934597_629692088003706

17016062_467023406975608_122216256015692

18558923_466513397026609_488929131263143

18556875_465932510418031_545875567945131

18491714_465554133789202_396444353233002

18449362_464798427198106_356791708683746



#12 Efektowski

Efektowski
  • Uzytkownik forum
  • 15 postów
  • Miejscowoścxxx

Napisano 24 May 2017 - 20:30

Pomimo, że na serwerze jest codziennie po 40/50 graczy - czasem zdarza się, że dobije 100, zabawa jest przednia.



#13 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 88 postów

Napisano 25 May 2017 - 16:51

Hej! Przedstawiamy dziś kilka małych nowości.

 
 
Nowy system Nitro
 
lB7NCmR.png
 

Użytkowanie nitro w GTA zawsze było takie samo, postanowiliśmy to odmienić przez co jest teraz trochę bardziej realistycznie.
Żeby wyposażyć nasz samochód w tą zabawkę, potrzebujemy zainstalować najpierw specjalny układ podtlenku azotu a następnie zamontować w nim butlę Nitro, która ma swoją pojemność.
Aktualnie dajemy wam możliwość użycia jej tylko raz - jeden strzał Nitro, po tym butla robi się pusta i trzeba ją wymienić.
 
G6aJXeS.png  dGcSEo7.png
 
Kiedy załadujemy butlę w naszym samochodzie, aktywujemy wtrysk podtlenku azotu klawiszem LPM i jeśli jest gotowy, możemy użyć naszej zabawki klikając LPM ponownie!
 
 
Dodatkowo przypominamy o ostatniej zmianie z demontażem części:
* Można od teraz wymontować wszystko oprócz systemów antykradzieżowych, układu nitro i instalacji gazowej. 
Inne części natomiast trafiają do naszego inwentarza natomiast te podane wyżej znikają. 
* Dodatkowo informujemy, że jeśli na Twoim pojeździe nie widać jakiejś części,
jest ona z nim niekompatybilna lub została nałożona inna na to miejsce (np dwa dodatki na zderzak).
 
ONdQYsX.png
 
 
 
 
Licencja połowu - Karta wędkarska
 
sDGLmPd.png
 
 
Połów w Los Santos jest od teraz zabroniony bez aktualnej i opłaconej karty wędkarskiej. Uważajcie na kontrolę policji!
Dokument możemy wyrobić w urzędzie miasta (u postaci interaktywnej), sprawdzamy go przez /pokaz wedkarska.
 
0TJgxKC.png
 
 
 
 
Hamulec ręczny w pojazdach
 
Z6cb3sO.png
 
Coś o co prosiliście niedawno. Teraz nikt nie będzie mógł ruszyć waszego pojazdu.
Hamulec ręczny aktywujemy za pomocą klawisza N lub komendy /reczny.

P.S. motocykle i rowery go nie posiadają!
 
 
 
 
Kamera pierwszoosobowa

fXhIzmE.png
 
Ta funkcja pozwoli nam lepiej przyjrzeć się obrazowi widzianemu przez naszą postać.
Dodatkowo jesteśmy w stanie lepiej wczuć się w daną sytuację z punktu widzenia samej postaci niżeli ,,będąc za jej plecami" 
Na razie nie będzie dostępna ta funkcja w pojazdach natomiast pojawi się to niedługo.
 
Aktywować ją możemy w ustawieniach postaci lub przez komendę /fps.
 
IttWAiW.png
 
 
 
 
System zgłoszeń (ticket)
 
 
W6ZNzRL.png
 

Można tam kierować wszystkie prośby, które gracze mają do administracji, a także bugi/błędy w oprogramowaniu i wszelkie propozycje które z przyjemnością przeczytamy. Ponieważ zgłoszenia mogą być realizowane przez każdego administratora (lub konkretnego przydzielonego do danej kategorii), przewidujemy, że realizacja próśb graczy zwiększy się i polepszy o jakieś 300%. Nie zapominamy oczywiście też o aplikacji Discord. Nadal administracja czeka na wiadomości graczy by pomagać, aczkolwiek będziemy traktować to jako opcje by ustalić szczegóły w przypadku jeśli któryś z administratorów ma więcej pytań na temat zgłoszenia.

 

 

 
Nowy portal na forum
 
 
3KJw7NT.png
 
 
Zmieniliśmy trochę portal, od teraz zawiera więcej informacji! 
Będą tam się pojawiały automatycznie informacje prasowe Los Santos Police Department, aktualna pogoda w Los Santos oraz kanał informacyjny San News.
 
 
 
Co jeszcze zrobiliśmy w tym miesiącu?
 
 
  • Mała atrakcja na molo Los Santos - diabelski młyn;
  • Osoby z organizacji przestępczych mogą przeszukiwać osoby nieprzytomne za pomocą /przeszukaj lub interakcji H;
  • Osoby nieprzytomne mogą odkładać swoje przedmioty za pomocą /p jeśli sytuacja IC tego wymaga;
  • Ilość osób w środku budynku jest pokazywana tylko jeśli jest to budynek biznesowy;
  • Podczas tankowania pojazdu wyświetlana jest aktualna ilość paliwa w baku oraz jego maksymalna pojemność;
  • Zakładka "Ustawienia" w panelach grup;
  • Nowe maski uprawnień do grup;
  • Justowanie tekstu na forum;
  • Tatuaże postaci;
  • Zmiany w wyglądzie interfejsu w grze. Dodatkowo większość komunikatów z czatu została przeniesiona do okienek;
  • Nowy portal na forum;
  • Bardzo duże poprawki optymalizacji i płynności gry;
  • Ustawiony styl walki będzie teraz się włączał po wejściu do gry;
  • Stała informacja na ekranie o zapiętych pasach, funkcji GPS;
  • Osoba z rangą kierownika w grupie nie może już ustalać uprawnień;
  • Równowaga w zarobkach z prac dorywczych;
  • Osoby posiadające konto premium mogą ustawić teraz tło w swoim profilu;
  • Poprawiono spadek 1 HP w pojeździe przy wsiadaniu gdy pojazd jest w idealnym stanie;
  • Przy skupie poprawiono ilość i nazwę sprzedawanego przedmiotu;
  • Przeniesienie głównego miejsca gry, miejsca spawnu;
  • Ustawienia postaci zostały przeniesione w bardziej przyjazne miejsce, można je aktywować komendą /ustawienia lub klikając w odpowiednią opcję w okienku /stats.
  • Blokada przejazdu przez drzwi kiedy ktoś znajduje się blisko pozycji wejścia/wyjścia, dodatkowo gracz zostaje powiadomiony;
  • Ograniczenie czasowe po przejściu przez drzwi, trzeba odczekać zanim się je zamknie/otworzy.
  • [Przestępcze] Ograniczenia czasowe na całą grupę w okradaniu części pojazdów przez szajki oraz kradzieży radia przez gangi;
  • Zmiany z demontażem dodatków w pojazdach;
  • Zmodyfikowano lekko wypłaty biznesów na podstawie statystyki ich aktywności. Gastronomie są liderem pod względem najwyższej wypłaty z wszystkich biznesów;
  • System zgłoszeń;
 
 
 
Wakacje niedługo ale nie zatrzymujemy się z aktualizacjami. Niedługo będzie coś wielkiego.
Aktualizacja jest już wgrana. Miłej gry!


#14 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 27 May 2017 - 09:07

Moja prywatna opinia- jedyny serwer, który rozwija się pod kątem graczy i robi to dobrze. Fajnie, bo w końcu dojdą do tego momentu, że będzie Was można równać z n4g czy eleską. No teraz tylko jeszcze kwestia graczy- ich ilości.

 

 

Bo nie wiem czy zauważyliście, ale po każdej aktualizacji, która wprowadza jakieś ograniczenie lub uprawnienie dla konkretnej grupy społecznej to pewien procent graczy zniechęca się do gry- zaprzestając jej.


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#15 mvrcin

mvrcin
  • Zbanowany
  • 24 postów

Napisano 06 June 2017 - 09:23

lol



#16 advgaming.pl

advgaming.pl
  • Uzytkownik forum
  • 10 postów

Napisano 10 June 2017 - 11:16

chyba padł.



#17 X0neX

X0neX
  • Uzytkownik forum
  • 31 postów

Napisano 18 June 2017 - 12:50

Nie serwer nie padł.



#18 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 88 postów

Napisano 20 June 2017 - 13:11


Dołączona grafika


1. Wstęp


Wspólnie zdecydowaliśmy się zagospodarować wam letnią dawkę rozgrywki w małym miasteczku Fort Carson, które posiada niezwykłe walory do gry. Ta tymczasowa rozgrywka będzie nazywana epizodem z oddzielnymi statystykami na czas przerwy wakacyjnej, która dotyczy oficjalnej naszej flagowej rozgrywki w Los Santos. Epizod Fort Carson będzie charakteryzował się wiejskim klimatem oraz nowymi do przetestowania innowacjami w dziedzinie gospodarki serwera - jak nowy PayDay czy inne sposoby pozyskiwania pieniędzy, bardziej przyjazne niż stanie za ladą w miejscu pracy Twojej postaci.


2. Gospodarka


Gospodarka to jest z najważniejszych filarów naszej gry i od niej zależy jak bardzo są wynagradzane osoby, które wykazują się kreatywnością i ambicją w dążeniu do celów, aby stać się najlepszym! Bez tego gra byłaby monotonna i periodyczna. Pozyskiwanie pieniędzy w świecie gry będzie się opierać na trybie hardcore, czyli wasze postacie mogą wiązać koniec z końcem, jeżeli nie odnajdą swojego miejsca w rozwoju miasteczka. Towary będą rzadkie i drogie, aby uatrakcyjnić unikalność każdego z was, zaś usługi powszechne.


Tak jak zapowiadaliśmy wcześniej - dążymy do wyeliminowania nagradzania graczy za bezczynne stanie za ladą, dlatego będziemy wprowadzać stopniowo różne zaprojektowane rozwiązania - tak jak teraz i w przyszłej aktualizacji "Los Santos Works again", która będzie kluczowa we wrześniowym wydaniu.

W tej chwili wprowadzamy trzy rodzaje biznesów Do it!
[list=1]
[*]​Farmy (uprawianie roślin)
[*]Restauracje (tworzenie posiłków oraz dbanie o lokal)
[*]Firmy przewozowe (dostarczanie paczek)
[*]Przedsiębiorstwo komunalne (zbieranie odpadów z lokali)
[/list]
Mamy w planach rozszerzyć ilość prac dorywczych, ale to przed startem epizodu!


3. Uprawianie roli


Uprawy rolne można uprawiać na posiadłościach należących do Twojego pracodawcy lub sam możesz wykupić taki teren poprzez licytacje terenu na aukcji na naszej witrynie. Początkowo farmy zostaną porozdawane osobom, które stworzą coś więcej niż sam biznes, ale również projekt IC, którzy będzie zrzeszał grupę ludzi i gospodarował jej rozgrywkę dając wiele frajdy przy odgrywaniu rolników!



Dołączona grafika

[right]Na obrazku można zauważyć puszystą Bertę zajmującą się rośliną.[/right]

Na polu mogą pracować jedynie osoby należące do społeczności farmy, mogące wykonać następujące czynności:
[list]
[*]podlać roślinę za pomocą pełnej wody konewki;
[*]pielęgnować;
[*]użyźniać glebę;
[*]zebrać zbiory;
[*]zniszczyć roślinę;
[*]sadzić za pomocą roślin;
[/list]
Rośliny, aby urosły muszą być regularnie podlewane i zadbane przez rolnika. Utworzyliśmy również morale, które są wyznacznikiem zadbania rośliny i jest bardzo ważny czynnik, który decyduje o bogatych plonach w owoce/warzywa. Zebrane plony są automatycznie zmagazynowane i możliwe do sprzedaży przez właściciela posiadłości dla lokalnych biznesów gastronomicznych, które jedynie w ten sposób mogą pozyskać brakujące składniki do wytworzenia dań dla swoich klientów.


Uwaga! Aby podlać roślinę trzeba użyć konewki załadowanej wodą. Wodę można zaczerpnąć z beczki.


4. Instytucje publiczne

[list]
[*]Fort Carson Sheriff Department
[/list]
asyX3w7.jpg

[list]
[*]Fort Carson Medical Center
[/list]
kcK53y9.jpg

[list]
[*]San News (Hi K69)
[/list]
cp2butw.jpg

[list]
[*]Mayor of Fort Carson
[/list]
F3Kl2r7.jpg
[list]
[*]Department of Motors Vehicles (zostanie przerobione z kina letniego na prac manewrowy)
[/list]
0QsPRBR.jpg


5. Organizacje przestępcze


NkxS37T.png


W tym epizodzie nie zobaczymy gangów ulicznych, a tylko zbuntowanych i agresywnych farmerów pod projektem IC, gangi motocyklowe czy mafie, które będą zamieszkiwały poza miasteczkiem. Każda z grup dostanie indywidualne oflagowanie do zamawiania jakie wybierze sobie wedle życzenia. Każda z grup (mafie i gangi motocyklowe) mają takie samo prawo do wyciągania haraczy od okolicznych biznesów oraz napadania na wieśniaków.


6. Lokalizacje


t3XzjnI.jpg


W Fort Carson znajduje się wiele ładnych domków wewnątrz miasteczka, również wiele tych mniejszych. Znajdziemy również sporo pokoi hotelowych oraz przyczep kempingowych. Przyjazny wygląd centrum miasteczka z wieloma budynkami biznesowymi do zagospodarowania.


P3PO4oh.jpg

Obok kolei zaczniesz swoją przygodę w Fort Carson. Uwaga! Na tych torach kursują pociągi!


sSdFzAT.png

W centrum miasteczka znajdziesz jedyny bankomat.


ZaJSQXR.jpg

W tym miejscu złowisz ryby.


6f9Bcth.png

Sklep 24/7 w którym kupisz przydatne wyposażenie, jak np. telefon i karta SIM.


6Td49X5.pngBudynek Powertull Paradise będzie pełnił funkcje lombardu w którym będziesz mógł sprzedać nieprzydatne Tobie rzeczy lub pozyskane z pracy dorywczej.


7. Zakończenie


Informujemy, że na terenie Fort Carson zostanie włączony system kontrataku, aby zapobiegać masowemu DM i najazdom newbie na naszych graczy w tak ścisłej lokalizacji. Przed wystartowaniem zobaczymy kilka promocyjnych filmików z klimatem miasteczka 12_slight_smile.png. Zachęcamy do tworzenia projektów IC i oczekujcie na drobne informacje 12_slight_smile.png


#19 mpower

mpower
  • Uzytkownik forum
  • 8 postów

Napisano 21 June 2017 - 17:00

Czekam tak szczerze



#20 Infkrvl

Infkrvl
  • Uzytkownik forum
  • 25 postów

Napisano 24 June 2017 - 09:11

Oby wypaliło tym razem :)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: RP

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników