Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH]v-Santos.pl | Odkryj Role Play na nowo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 v-Santos.pl

v-Santos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 23 postów

Napisano 23 January 2017 - 16:12

Dołączona grafika


Cześć,
z dumą prezentuję Wam nasz projekt jakim jest v-Santos. Będzie on działał na najnowszej platformie, GTA:Network, która umożliwia gre w trybie dla wielu graczy z możliwością implementacji własnego skryptu w języku C#. Nie jest to nasz pierwszy wspólny projekt, jednak nigdy wcześniej żadna z dostępnych platform od Gothica poczynając na MTA kończąc nie oferowała nam tak dużych możliwości, jakie daje nam GTA:N.

Gra będzie toczyć się w Los Santos, zresztą tak jak nazwa naszego projektu sugeruje. Jesteśmy w trakcie planowania ograniczenia rozgrywki do pewnego obszaru tego miasta, ponieważ jeśli graliście w tryb jednoosobowy GTA:V prawdopodobnie zorientowaliście się, że jest ono wyjątkowo duże co może stanowić niewielki problem podczas rozwoju serwera typu Role Play. Gdyby liczbowo nasze community w jednej chwili było w stanie generować ruch około 300 osób podejrzewam, że ograniczanie byłoby zbędne, jednak w tej chwili platforma na której planujemy rozwijać nasz projekt jest zbyt mało popularna wśród graczy z Polski, ale wystarczy dać jej czas.

Nasi programiści ciężko pracują każdego dnia, codziennie pojawia do kilkuset linijek skryptu zawierających nowe systemy i rozwiązania. Nie ma ograniczeń, motywacja jest, praca wre a my codziennie wpadamy na nowe pomysły. Będziemy na bieżąco informować was o nadchodzących zmianach jak i aktualnych postępach. Wystarczy odwiedzić nasze forum, utworzyć konto i wygodnie rozsiąść się w fotelu, potem pozostaje czekać, a efekty przyjdą same. Brzmi jak tania reklama, ale tym razem to nie fikcja - wejdź, a przekonasz się na własnej skórze. Poniżej przedsmak, kilka podstawowych systemów.


System logowania
Poniżej przedstawiamy nasz system logowania. Nie jest to jakiś ewenement, każdy w końcu musi to mieć. Wyboru postaci dokonujemy klawiszami "A" i "D".
oUERHcT.png

System przedmiotów
Zawiera on na razie co prawda jedynie podstawowe typy przedmiotów, takie jak jedzenie, broń, magazynek, kostka, zegarek czy kominiarka, ale stwierdziliśmy, że ma on już właściwą formę prezentacji. System jest stale poszerzany o nowe przedmioty i ich typy co pozwala nam na systematyczny rozwój w miarę postępów pracy nad serwerem.
iF2Nrbo.png


System ofert
Dostępne jak na razie typy ofert to: przedmiot oraz pojazd, ale będą one aktualizowane w miarę potrzeb. Aby wysłać ofertę należy posłużyć się prostą komendą /o dodając właściwe dla danego typu parametry. Następnie system analizuje stan naszej gotówki, lub środków na karcie płatniczej, oraz czy przedmiot nie jest obecnie używany. Jeśli wszystko się zgadza dokonuje wymiany.
mZipmzm.png




[right]
Po więcej zapraszamy was na nasze forum, discorda oraz facebooka, liczymy na dobrą frekwencje, nie zawiedźcie nas![/right]

#2 lordhere

lordhere
  • Uzytkownik forum
  • 32 postów

Napisano 23 January 2017 - 17:19

Teraz coraz więcej projektów na GTA:N niż na SAMP/MTA.



#3 Max

Max
  • Uzytkownik forum
  • 68 postów

Napisano 23 January 2017 - 18:16

A kto w ekipie?

#4 v-Santos.pl

v-Santos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 23 postów

Napisano 23 January 2017 - 18:20

Na naszym forum jest zakładka w której jest wypisana cała ekipa.



#5 Max

Max
  • Uzytkownik forum
  • 68 postów

Napisano 23 January 2017 - 18:25

Na naszym forum jest zakładka w której jest wypisana cała ekipa.


Przyjacielu aktywuj konta, rejestracja coś słabo działa.

#6 v-Santos.pl

v-Santos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 23 postów

Napisano 23 January 2017 - 18:46

Przyjacielu aktywuj konta, rejestracja coś słabo działa.

Załatwione, a poprawka w drodze.

 

/edit

Mail przychodzi często do folderu SPAM, polecam sprawdzić.



#7 Admin

Admin
  • Administrator
  • 713 postów

Napisano 23 January 2017 - 22:10

Fajnie, że powstaje co raz więcej projektów na piątce. Trzeba będzie zrobić jakiś plebiscyt coś czuje :D


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#8 bangbang.

bangbang.
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 24 January 2017 - 11:36

A tutaj już nawet GUI jest :D. Ładnie, powodzenia !



#9 v-Santos.pl

v-Santos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 23 postów

Napisano 24 January 2017 - 17:21

Mamy problem z niesfornym "hakerem", dlatego forum leży. Ten ancymon nie korzysta jednak z żadnych bramek, mamy już jego numer IP oraz dane osobowe, niedługo zażegnamy problem.



#10 Max

Max
  • Uzytkownik forum
  • 68 postów

Napisano 24 January 2017 - 17:35

Kordian ogarnie temat ;d

#11 v-Santos.pl

v-Santos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 23 postów

Napisano 24 January 2017 - 20:29

Stronka wróci najpóźniej jutro.



#12 Brzysiek

Brzysiek
  • Uzytkownik forum
  • 3 postów

Napisano 24 January 2017 - 20:54

Fajniej to wygląda niż wasza konkurencja, jak na tak wczesny okres rozwoju GTA:Network świetna robota.



#13 v-Santos.pl

v-Santos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 23 postów

Napisano 24 January 2017 - 21:20

Fajniej to wygląda niż wasza konkurencja, jak na tak wczesny okres rozwoju GTA:Network świetna robota.

Dziękujemy.



#14 Max

Max
  • Uzytkownik forum
  • 68 postów

Napisano 25 January 2017 - 16:29

Jak idzie?

#15 v-Santos.pl

v-Santos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 23 postów

Napisano 25 January 2017 - 18:38

Jak idzie?

Wszystko działa już od 12, ale narazie zdjęliśmy certyfikat SSL i domena to HTTP, a nie HTTPS, więc tak należy ją wpisywać.
 
http://v-santos.pl/



#16 lordhere

lordhere
  • Uzytkownik forum
  • 32 postów

Napisano 25 January 2017 - 18:58

Nie boicie się małej liczby graczy z powodu dużych wymagań sprzętowych GTA V i kosztów związanych z oryginalną grą? 



#17 v-Santos.pl

v-Santos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 23 postów

Napisano 25 January 2017 - 22:50

Nie boicie się małej liczby graczy z powodu dużych wymagań sprzętowych GTA V i kosztów związanych z oryginalną grą? 

 

"Gra będzie toczyć się w Los Santos, zresztą tak jak nazwa naszego projektu sugeruje. Jesteśmy w trakcie planowania ograniczenia rozgrywki do pewnego obszaru tego miasta, ponieważ jeśli graliście w tryb jednoosobowy GTA:V prawdopodobnie zorientowaliście się, że jest ono wyjątkowo duże co może stanowić niewielki problem podczas rozwoju serwera typu Role Play. Gdyby liczbowo nasze community w jednej chwili było w stanie generować ruch około 300 osób podejrzewam, że ograniczanie byłoby zbędne, jednak w tej chwili platforma na której planujemy rozwijać nasz projekt jest zbyt mało popularna wśród graczy z Polski, ale wystarczy dać jej czas." - cytując siebie.



#18 Admin

Admin
  • Administrator
  • 713 postów

Napisano 26 January 2017 - 00:11

Każdy próbował się ograniczać- co nie zmienia faktu, że efekt "ghost town" będzie nadal. Nawet na ruskich serwerach gdzie gra po 1000 osób jest ten sam efekt. Nie ma na to lekarstwa a centralizowanie rozgrywki w jednym miejscu ma dwa zakończenia- dobre i złe.

 

W przypadku SAMPA, centralizuje się rozgrywkę dając tam spawn, multum biznesów, spawn raków i te sprawy- co powoduje lagi i taki jeden wielki burdel, gdzie zawsze jakaś jedna/dwie osoby będą afczyć lub coś w ten deseń a zaraz po tym się rozejdą (tudzież rozjadą) w swoje strony.

Ta dobra to fakt, że wszystko jest w jendym miejscu.

 

Ale patrząc na możliwości w GTA V- zaoferujcie graczom domy na start- aby pod każdym domem, każdą kamienicą stał czyjś wóz. Aby gracz, który wejdzie na serwer nie widział jednego wielkiego złomowiska wokół siebie ale pięknie poparkowane wozy wzdłuż ulicy pod każdą nieruchomością.

 

Ograniczenia są dobre w przypadku, gdy chce się coś zrobić na siłę - ale i tak wiemy co na siłe jedynie wychodzi- wielkie G. Podejdźcie do tematu troszeczkę inaczej a zobaczycie efekt.


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#19 Max

Max
  • Uzytkownik forum
  • 68 postów

Napisano 26 January 2017 - 17:19

Koniec z kwadratowymi ulicami.

#20 v-Santos.pl

v-Santos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 23 postów

Napisano 26 January 2017 - 19:20

Każdy próbował się ograniczać- co nie zmienia faktu, że efekt "ghost town" będzie nadal. Nawet na ruskich serwerach gdzie gra po 1000 osób jest ten sam efekt. Nie ma na to lekarstwa a centralizowanie rozgrywki w jednym miejscu ma dwa zakończenia- dobre i złe.

 

W przypadku SAMPA, centralizuje się rozgrywkę dając tam spawn, multum biznesów, spawn raków i te sprawy- co powoduje lagi i taki jeden wielki burdel, gdzie zawsze jakaś jedna/dwie osoby będą afczyć lub coś w ten deseń a zaraz po tym się rozejdą (tudzież rozjadą) w swoje strony.

Ta dobra to fakt, że wszystko jest w jendym miejscu.

 

Ale patrząc na możliwości w GTA V- zaoferujcie graczom domy na start- aby pod każdym domem, każdą kamienicą stał czyjś wóz. Aby gracz, który wejdzie na serwer nie widział jednego wielkiego złomowiska wokół siebie ale pięknie poparkowane wozy wzdłuż ulicy pod każdą nieruchomością.

 

Ograniczenia są dobre w przypadku, gdy chce się coś zrobić na siłę - ale i tak wiemy co na siłe jedynie wychodzi- wielkie G. Podejdźcie do tematu troszeczkę inaczej a zobaczycie efekt.

Pomysł z domami rozważymy, bo to jest mega ciekawa opcja. Damy graczom również, w miare możliwości dostęp do startowego pojazdu, żeby byli w stanie płynnie przemieszczać się po tym jakby nie patrzeć wielkim mieście, bo tu niestety, albo i stety nie da się przebiec z jednego końca na drugi w pięć minut. Dzięki za opinię.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników