Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH][Role Play] GTA-RP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 gtarp

gtarp
  • Uzytkownik forum
  • 7 postów

Napisano 27 August 2016 - 12:43

GTARPlogoGTASTYLE2.jpg

 

Jeśli to czytasz to uznaj to za temat powitalny bo właśnie znajdujesz się w temacie, a raczej zapowiedzi nowo powstającego serwera który nazywa się Grand Theft Auto-Role Play. Nie jest to pierwszy polski serwer Role Play jaki powstaje, racja, ale śmiało możemy mówić że jesteśmy PIERWSZYM polskim serwerem Role Play który prezentuje sobą zupełnie odmienne wartości w porównaniu do innych dostępnych alternatyw. Zostań jeszcze chwile i wysłuchaj co mamy do przekazania, możesz być miło zaskoczony.

Nazwa Grand Theft Auto-Role Play w tym przypadku nie jest przypadkowa, słysząc ją z miejsca nasuwa ci się do głowy myśl o produkcji w której ukraść samochód to jedno kliknięcie entera, a jeśli chcesz kogoś zabić to po prostu to robisz, ale co mamy przez to na myśli? Prostota, nieskomplikowane i przyjemne dla każdego rozwiązania, zasady oraz całą reszta, wszystko to sprawia że prawie każda rzecz oparta na prostocie odnosi sukces. Jak wyżej wspomniana prostota przekłada się na kreacje serwera Role Play? Pomyślcie sami, przykład wyjęty prosto z dzisiejszych polskich serwerów RP. Obecnie gra skupia się na zdobywaniu wirtualnych dolarów, o tym co sobą reprezentujesz i co reprezentuje sobą twoja postać zależy od tego jaki masz samochód albo apartament, zatrzymajmy się na chwile. Czy w Role Play nie chodzi o kreowanie postaci, jej charakteru? Czy w Role Play pieniądze nie powinny być środkiem który umożliwia kreowanie wymyślonej postaci zamiast głównym celem gry? Czy w Role Play nie chodzi o to żeby po prostu grać Role Play? Właśnie. Wyciągamy więc wnioski z przeszłości i tworzymy serwer gdzie będziesz mógł grać Role Play.

Jeśli szukasz rozbudowanego skryptu, 'pięknych' ikonek w HD na ekranie i realistyczne zmodyfikowanej mechaniki - niestety ale źle trafiłeś. GTA-RP będzie posiadało prosty, lecz stabilny i przyjemny skrypt. Serwer jest tworzony na platformie Multi Theft Auto która daje o wiele większe możliwości niż San Andreas Multiplayer. Nie uświadczysz tutaj jednak HD interfejsów, realistycznych systemów które naruszają mechanikę tej starej gry, wszystko zostanie w klasycznym stylu GTA a modyfikowanie wyżej wspomnianych rzeczy zostanie ograniczona do minimum. W wielkim skrócie, stawiamy na Role Play, nie skrypt.

Świat rozgrywki zostanie osadzony w mieście Las Venturas oraz pustynnych obrzeżach, nie będziemy natomiast sztywno trzymać się realistycznego odpowiednika, mowa tu oczywiście o Las Vegas. Pewnie w tym momencie zastanawiasz się dlaczego nie sprawdzone już wielokrotnie Los Santos. Właśnie, wielokrotnie - od jak dawna tworzone są serwery Role Play w Los Santos? Nie musimy podawać cyfr, wiele osób jest już nim przesycone, prawie każdy zna mapę na pamięć, wytworzyły się pewne schematy rozgrywki które ciągle są powielane i powielane. Las Venturas jest jak złota brama która otwiera zupełnie nowe możliwości na granie zupełnie nowych akcji w zupełnie nowym otoczeniu, my natomiast posiadamy klucz do tej bramy i otworzymy ją najlepiej jak potrafimy.

forum: http://grandtheftauto-rp.pl/index.php 



#2 Vertolio

Vertolio
  • Uzytkownik forum
  • 62 postów
  • MiejscowoścRoztocze

Napisano 27 August 2016 - 12:57

ano fajno.



#3 gtarp

gtarp
  • Uzytkownik forum
  • 7 postów

Napisano 27 August 2016 - 20:28

kMN5Xq6.png

 

W tym temacie będziemy chcieli przedstawić Wam skrypt serwera Grand Theft Auro-Role Play na platformie Multi Theft Auto. Od początku zapewnialiśmy was, że skrypt gry jaki uświadczycie na naszym serwerze będzie prosty w obsłudze, przejrzysty i zbudowany jak najprościej się da. Rezygnujemy z niepotrzebnych efektów HD i innych przeróbek na rzecz podtrzymania specyficznego klimatu GTA SA, produktu mającego już za sobą jedenaście lat istnienia. Wykorzystujemy do budowy naszego serwera platformę MTA, ale w żaden sposób nie próbujemy w ten sposób 'unowocześnić' tej już starej gry. W Multi Theft Auto istnieje ogromny potencjał, który mamy zamiar użyć przy tworzeniu GTA-RP. W tym temacie postaramy się Wam udowodnić, że nie będziemy robić skomplikowanych systemów, uciążliwych dla grania Role Play. Jak powiedział jeden z naszych użytkowników, mamy do czynienia z GTA, nie second life.

Na polskiej scenie Role Play przyjął się schemat łączenia forum z panelem gry, rezygnujemy z tego na rzecz rozdzielenia tych dwóch światów. forum służy do prowadzenia dyskusji, udostępniania multimediów z waszej rozgrywki, kontaktowaniu się z administracją projektu. Panel gry jest przeznaczony bezpośrednio do zarządzania aspektami serwerem GTA-RP. W nim będziecie mogli tworzyć postacie, zarządzać grupami, znajdzie się w nim również sklep. Teraz też jeśli ktoś zostanie ukarany na forum nie będzie to miało wypływu na grę jak i na odwrót. Z usług dostępnych na naszym serwerze będziecie standardowe status Donatora, wyróżniający was nickname w osobach online w panelu jak i w grze, standardowa blokada postaci, ukrycie nickname w profilu oraz coś nowego, zmiana tożsamości. Gracz będzie mógł zmienić tożsamość swojej postaci, ogólne informacje o niej. Jeśli wasza postać dostała FCK, a nie chcecie rozstawać się z majątkiem będziecie mogli przez te usługę odblokować postać, zmienić jej tożsamość i grać z majątkiem lecz już bez wcześniejszych kontaktów. Coś na wzór nowej postaci z majątkiem ze starej.

Pay'n'Spray

TCbWMUq.jpg

 

Pay'n'Spray to odpowiedź na utarty schemat tworzenia warsztatów i braku dostępnych w nich mechaników. Większość z was zna ten ból gdy musi jeździć zniszczonym pojazdem, z powodu braku aktywności warsztatów na serwerze. Finalnie gdy już uda się zlokalizować aktywny biznes to traci się w nim około 15 minut w otoczeniu jakże interesującej i kreatywnej dla obu stron narracji. Pay'n'Spray na GTA-RP umożliwiający naprawę i lakierowanie pojazdu w przeciągu niecałej minuty. Nie oszukujmy się, czekanie po X minut w interiorze i czytanie /me i /do mechanika naprawiającego wasz pojazd to nic fascynującego. Od teraz, naprawa, lakierowanie pojazdu będzie trwało kilka sekund. Jeśli znajdzie się osoba prowadząca postać która interesuje się mechanika, nic nie stoi na przeszkodzie aby otworzyła ona warsztat, z tym że będzie to wyłącznie możliwość rozszerzenia fabularnego jego postaci. Takie miejsca będą po prostu służyły do rozgrywki In Character opartej na narracji, nie na skrypcie. Podsumowując, naprawa pojazdu nie będzie już kojarzona z czymś uciążliwym.

Przedmioty

6HvjODl.jpg

 

System przedmiotów różni się na GTA-RP od tego co przyjęło się na polskim RolePlay. Nie tworzymy miliona typów przedmiotów, które większości tylko robią syf w waszym /p lista i które da się zastąpić narracją. Na serwerze będą dostępne następujące typy przedmiotów: bronie, narkotyki, telefony, kamizelki oraz puste przedmioty wykorzystywane przez Game Masterów. Są to najistotniejsze typy które w uniwersum GTA faktycznie mają sens i które są najczęściej wykorzystywane przez graczy. System przedmiotów wymaga małych poprawek, dlatego na screenach brak przy 3Dtextach modeli przedmiotów.
 

DBRpozb.jpg

Biznesy
Biznes czy firma działa na podobnej zasadzie co każda frakcja, to znaczy, że każdy może go założyć. W naszym założeniu biznes to nie miejsce grindowania pieniędzy, a rozszerzenie tła fabularnego postaci. Przedsiębiorca musi więc zainwestować daną sumę pieniędzy na założenie firmy, wykupienie interioru oraz ewentualnie sprzętu, na przykład pojazdów. Biznes sam generuje pieniądze na konto właściciela firmy, który z własnej kieszeni rozdziela wypłaty dla pracowników. Takie rozwiązanie naszym zdaniem jest o wiele ciekawsze niż automatyczne wypłaty, ponieważ może dojść czasami do ciekawych wydarzeń IC na linii pracodawca-pracownik, poza tym z głodu nikt nie umrze, z racji cogodzinnego zastrzyku gotówki.

Oprócz tego, całkowicie rezygnujemy z /duty dla biznesów, wszyztko na rzecz czystej rozgrywki IC. Teraz w biznesach zamiast stać za ladą i wpisywać monotonne akcje oraz komendy gracze będą skazani na swoją kreatywność. Sami liczymy na fajne pomysły graczy z których te ciekawsze będziemy różnie nagradzać. Co do typów biznesów, to raczej nie stawiamy przed nikim ograniczeń, ale będziemy kontrolować kondycję każdego, aby wyeliminować nieaktywne, albo wykorzystywane w nieodpowiedni sposób.

Salony
Z salonami były podobne problemy jak z warsztatami, brak graczy powodował wyłącznie niepotrzebne komplikacje. Zrezygnowaliśmy ze standardowego schematu na rzecz zautomatyzowanych salonów gdzie gracz wchodząc w marker wybiera klasę pojazdu, markę, kolor, rodzaj felg aż w końcu dokonuje zakupu. W Las Venturas znajdują się dwa salony, które oferują różnego rodzaju klasy pojazdów. W biedniejszym salonie znajdziecie klasę niską i średnią, żeby kupić pojazdy z wyższej półki będziecie musieli skorzystać z droższego salonu.

Tagowanie

zSlZ0Rd.jpg

 

Tagowanie spotkacie u nas w podobnej formie jak na devGaming ponieważ wykorzystaliśmy ten sam skrypt z community MTA. Pod odpowiednia komendą wyświetli wam się okienko umożliwiające tworzenie rysunku. Dodam żeby aby stworzyć rysunek nie będzie wam potrzebny przedmiot spray, przyda wam się on gdy już skończycie rysować i zapiszecie tag. Wtedy wystarczy użyć spraya, wpisać odpowiednią komendę i oddać 'strzał' w kierunku mury, na którym chcecie aby znalazł się wasz tag. Możliwość tworzenia tagów będzie regulowane przez poziom postaci a ich treść przez administracje.

TAXI

Tcg0TYt.jpg

 

Na GTA-RP nie spotkasz możliwości poruszania się niewidzialnymi autobusami, idą one w nie pamięć. Dla nowego gracza najlepszym transportem zaraz po własnym samochodzie będą taksówki, będzie to też jedna z lepszych możliwością szybkiego zarobku. Rezygnujemy po części z tworzenia korporacji taksówkarskich, poszerzając w ten sposób możliwości rozgrywki dla gracza. Od teraz wystarczy zrobić licencję taksówkarza, zakupić jeden z pojazdów taxi i ruszyć na miasto. Nie będziecie potrzebowali żadnej grupy taryfiarza, by móc rozpocząć swoją przygodę. Zgłoszenia od graczy dot. transportu będą trafiały do każdego taksówkarza z włączonym 'kogutem'. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie żeby stworzyć korporacje zrzeszającej innych taksówkarzy czysto dla rozgrywki In Character, taka inicjatywa może być wynagrodzona następnie przez administracje.

Narkotyki
Negatywne skutki zażywania narkotyków często skutkowały tym że gracze nie byli nawet zainteresowani nimi, sprzedaż na linii gracz-gracz umarła i w końcu ktoś wpadł na pomysł by powstała alternatywa w postaci corneró które zabiły całkowicie temat handlu narkotykami w detalu. GTA-RP zmienia o 180 stopni podejście do narkotyków i rezygnuje ze strat płynących z zażywania narkotyków. Na GTA-RP będą dostępne podstawowe rodzaje dragów, każdy z nich będzie oferował inny profit w postaci dodatkowego HP oraz efektu wizualnego, wszystko zależy od narkotyku. Tym samym również rezygnujemy z dobrze znanym wam cornerów, na rzecz interakcji. Mamy nadzieje że gracze znowu zaczną zażywać narkotyki a handel w detalu ożyje na nowo.

Grupy
Nie chcemy aby grupy tworzenie przez graczy były kosiarkami pieniędzy ale żeby były miejscem gdzie gracz znajdzie możliwość poszerzenia wątku fabularnego swojej postaci bądź nawiązania kolejnej interakcji. Wraz z tym ograniczamy limit posiadanych grup do dwóch, gdzie jedna będzie odpowiadała za grupę oficjalną, taką jak jest przykładowo grupa porządkowa Sheriff's Department bądź przestępcza(oficjalna) oraz druga grupa, odpowiadająca za biznes. Nie będzie klasycznego /duty, które było uciążliwe dla zwykłego gracza chcącego po prostu grać Role Play. Właściciel dostaje pieniądze za samo posiadanie grupy, zatrudnianie pracowników oraz organizowanie różnych imprez jest już oparte czysto na rozgrywce In Chracter. Jak już pisaliśmy wyżej, wszelkie ciekawe inicjatywy wykazywane przez graczy będą nagradzane.

Nieruchomości

WK4POxO.jpg

 

Zdobywanie oraz posiadanie nieruchomości nie będzie się różnić diametralnie od tego co już znamy, wszystko zostało po prostu uproszczone. Gracz który chce kupić dany budynek będzie musiał skontaktować się Game Adminem, on stworzy w danym miejscu pickup przed wejściem umożliwiający kupno budynku za $X. Sama cena wykupu budynku będzie stosunkowa wysoka z tego względu, że chcemy wprowadzić możliwość wynajmu. Gracz po zakupie budynku będzie miał możliwość ustalić cenę za wynajem budynku, inni gracze za odpowiednią sumę będą mogli wynająć i ustawić sobie w tym budynku spawn. Właściciel będzie miał opcje wyboru dowolnego interioru od R*, oczywiście musi on pasować i wielkością i rodzajem do budynku. Choć wyboru na liście nie ograniczamy w żadem sposób to w momencie gdy interior będzie nieadekwatny do budynku wtedy gracz zostanie pozbawiony nieruchomości.

BW/PK

xzBItX5.jpg

 

Uśmiercanie postaci zostało stworzone na wzór starych GFów, taki system nie jest już stosowany na polskich serwerach Role Play. Zdecydowaliśmy się na powrót do sprawdzonego systemu ze względu na to, że rozwiązuje on wiele problemów jakie pojawiały się w standardowym systemie uśmiercania postaci. Od teraz gracz po otrzymaniu BW otrzymuje wcześniej wspomniany status, animacje oraz adnotacje nad nazwą postacią która informuje innych graczy o stanie postaci. Gracz będący w stanie nieprzytomności będzie miał do odleżenia 5 minut, jeśli uda mu się przeżyć, przedmioty jakie posiadał na /p lista zostaną, zaś jeśli otrzyma on statsu PK co wiąże się ze śmiercią postaci to traci on wszystkie przedmioty które posiadał przy sobie oprócz telefonu. Po minucie nastąpi respawn pod szpitalem, z jego konta zostanie pobrane $450 za hospitalizacje. Warto jeszcze wspomnieć o możliwości reanimacji nieprzytomnej osoby przez innych graczy. Reanimować będzie mógł każdy kto stoi koło nieprzytomnej osoby, to z jakim skutkiem jest już osobną kwestią. Osoby posiadające grupę organizacji porządkowej bądź ratowniczej będą mogły przeprowadzać reanimacje zawsze z pozytywnym skutkiem. Opisaliśmy tutaj kwestie czysto skryptową, samo PK i CK jest wyjaśnione i regulowane przez regulaminy serwera.

MDC

Y0gs98L.jpg

 

W ręce służb porządkowy oddany zostaje Mobile Data Computer, umożliwiający sprawdzenie dokładnych informacji o danej postaci. Gliniarze znajdą tam podstawowe dane o wyszukiwanej postaci, zarejestrowane na nią pojazdy, posiadłości, wyroki, oraz mandaty. Gliniarz w prosty sposób będzie mógł zlokalizować nieruchomość należącą do danego gracza, o ile ta będzie zarejestrowana w MDC. Jednym z ciekawych dodatków są mandaty jakie wprowadziliśmy na GTA-RP. Gracz po otrzymaniu mandatu będzie miał na spłatę 7 dni, jeśli nie spłaci go w odpowiednim terminie na stacji szeryfa to wtedy w MDC mandat zostanie wyświetlony na czerwono co będzie informacją dla funkcjonariusza o wykroczeniu. Niezapłacony mandat będzie nie tylko egzekwowany podczas zatrzymania drogowego ale też będzie idealnym pretekstem dla gliniarzy podczas szukania haka na daną osobę.

Poziomy i cogodzinne wypłaty
Przywracamy dobrze znane wszystkim cogodzinne wypłaty znane też jako Paycheck, oraz poziomy postaci, które w pewien sposób będą trzymały gracza w ryzach na początku rozgrywki. Zaczniemy od Paycheck, ilość gotówki jaka będzie wam spadała z nieba co godzine będzie zależna od poziomu jaki wasza postać posiada, im większy tym mniejsze kwoty co godzine. Sam poziom będzie zależał od ilości przegranych godzin czyli zdobytych Paychecków, dla przykładu aby uzyskać 2 poziom gracz musi zdobyć 3 Paychecki a z każdym kolejnym poziomem ilość wymaganych do zdobycia Paychecków rośnie. Poziomy postaci jak już wcześniej wspominaliśmy reguluje co gracz może a czego jeszcze nie może jako przestępca, bo w końcu każdy może nim być. Nie chcieliśmy doprowadzić do sytuacji gdzie gracz po zalogowaniu rozpoczyna już przygodę przestępczy i zaczyna okradać i napadać wszystko co się rusza. Przykładowo, gracz od 2 poziomu będzie mógł używać broni, korzystać z pojazdów, a od 3 poziomu okradać inne postacie.

Modele
Choć sam skrypt pojazdów nie jest specjalnie rozbudowany, posiada on podstawowe funkcje, to warto wspomnieć o modelach które zostaną wprowadzone na serwer. Niektóre wozy zostaną zastąpione swoimi edycjami bądź zupełnie nowymi pojazdami. Choć na początek jest to kilka wozów to planujemy w przyszłości dodać sporadycznie kolejne modele. Zostały również wykonane nowe modele felg które zastąpią wszystkim znane już oryginalne koła od R*. Najlepsze w tym wszystkim jest to że każda rzecz jest wykonana w low poly i na oryginalnych teksturach, oznacza to tyle że wszystko będzie się ładnie komponowało w świat GTA. Na zdjęciu poniżej prezentujemy kilka modeli nowych pojazdów oraz kół.
 

ePnFNmu.jpg

 

Mapa
Domyślna mapa Las Venturas została przerobiona specjalnie na potrzeby naszego serwera, choć szczerze mówiąc większa jej część to dorobienie nowego osiedla na zachodnio północnej części mapy w stylu amerykańskich przedmieść zrobionych z domków jednorodzinnych. Niektóre miejsca zostały również odchudzone z niepasujących do okolicy obiektów, przykładowo kontenery i dźwigi towarowe. Na dole prezentujemy zdjęcia z kilku przerobionych miejsc.
 

gZftMwd.jpg



#4 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 27 August 2016 - 20:59

tzw nowość



#5 Admin

Admin
  • Administrator
  • 714 postów

Napisano 27 August 2016 - 21:50

W koncu Las Venturas :)

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#6 Vertolio

Vertolio
  • Uzytkownik forum
  • 62 postów
  • MiejscowoścRoztocze

Napisano 28 August 2016 - 11:34

Oprócz tego, całkowicie rezygnujemy z /duty dla biznesów, wszyztko na rzecz czystej rozgrywki IC. Teraz w biznesach zamiast stać za ladą i wpisywać monotonne akcje oraz komendy gracze będą skazani na swoją kreatywność. Sami liczymy na fajne pomysły graczy z których te ciekawsze będziemy różnie nagradzać. Co do typów biznesów, to raczej nie stawiamy przed nikim ograniczeń, ale będziemy kontrolować kondycję każdego, aby wyeliminować nieaktywne, albo wykorzystywane w nieodpowiedni sposób.

 

literówka a po za tym elegancko.



#7 Kuczi

Kuczi
  • Uzytkownik forum
  • 150 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 28 August 2016 - 18:53

Oprócz LV nic ciekawego.



#8 Admin

Admin
  • Administrator
  • 714 postów

Napisano 28 August 2016 - 20:32

Dodanie 'zieleniny' jako obiekty na drodze to nie wszystko, bo era skryptów obiektowych 'upiększających' LV już dawno minęła. Aby zmienić te miasto potrzeba wyrafinowanego talentu, którego brak większości osobom, które uważają się za obiekterów. Nie chcę Was oceniać- tym bardziej Waszego obiektera, lecz tutaj nie widzę żadnej pracy oprócz usunięcia RG* obiektów a wstawienie innych. Dla gracza, który przeszedł GTA SA (jako singiel) to będzie dalej to samo miasto- bez żadnej różnicy. A jeśli uważacie, że podmiana faktur na domki, czyli "stworzenie dzielnicy" wystarczy to jesteście w błędzie. Przecież w LV jest mnóstwo osiedli. Bierzcie z nich przykład. U was jest pusto- zimno. Co ma gracz bez auta/roweru tam robić? No właśnie. Wasze odiedla przypominają bardziej te z ameryki, gdzie jedynie się mieszka a nie toczy biznesu, życia- ponieważ te są zazwyczaj w centrum- jakimś centrum. Przykład? Palomino Creek, Blueberry, Dillmore- każde z tych miasteczek wyglądają podobnie- mają u siebie domeczki- ale mają też i te typowe 'centrum', które skupia w pewnym sensie graczy w lokalnych biznesach, thats all.


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#9 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 28 August 2016 - 20:54

Dodanie 'zieleniny' jako obiekty na drodze to nie wszystko, bo era skryptów obiektowych 'upiększających' LV już dawno minęła. Aby zmienić te miasto potrzeba wyrafinowanego talentu, którego brak większości osobom, które uważają się za obiekterów. Nie chcę Was oceniać- tym bardziej Waszego obiektera, lecz tutaj nie widzę żadnej pracy oprócz usunięcia RG* obiektów a wstawienie innych. Dla gracza, który przeszedł GTA SA (jako singiel) to będzie dalej to samo miasto- bez żadnej różnicy. A jeśli uważacie, że podmiana faktur na domki, czyli "stworzenie dzielnicy" wystarczy to jesteście w błędzie. Przecież w LV jest mnóstwo osiedli. Bierzcie z nich przykład. U was jest pusto- zimno. Co ma gracz bez auta/roweru tam robić? No właśnie. Wasze odiedla przypominają bardziej te z ameryki, gdzie jedynie się mieszka a nie toczy biznesu, życia- ponieważ te są zazwyczaj w centrum- jakimś centrum. Przykład? Palomino Creek, Blueberry, Dillmore- każde z tych miasteczek wyglądają podobnie- mają u siebie domeczki- ale mają też i te typowe 'centrum', które skupia w pewnym sensie graczy w lokalnych biznesach, thats all.

ale im właśnie o to chodziło, o drobne modyfikacje a nie budowanie nowego miasta



#10 Admin

Admin
  • Administrator
  • 714 postów

Napisano 28 August 2016 - 21:48

Ale drobna modifykacja nie zrobi z Las Venturas (miasta przestrzennego) dobrego Las Vegas, gdzie bandyci uciekają w popłochu w ciasne uliczki, a nadmiar luksusu i bogactwa wysypuje się na ulice. 

 

Osobiście, pod drobną modyfikacją mam na myśli np usunięcie komisariatu - przeniesienie go, dodanie w innym miejscu Urzędu- coś w tym stylu. Nikogo nie neguję- piszę jedynie, że jeśli chcą zachęcić do gry u siebie muszą pokazać, że nie będzie to puste miasto, które samym wyglądem odstrasza. Bo, żeby gracze mięli klimat gry potrzebne są im warunki. Los Santos samo w sobie ma ten klimat tak jak i San Fierro, LV z natury już jest miastem przestrzennym, gdzie jest tyle wolnego miejsca - piasku (chyba twórcy przesadzili) że wartałoby to jakoś zapełnić. Chociażby zjazdy z autostrady- ciekawe miejsca na zagospodarowanie budynkami, barami- fajne przecznice. 

 

Miałem dobrego obiektera swego czasu, z którym pracowaliśmy nad LV- stąd moje (możnaby nazwać) oburzenie. Ponieważ mam pewną podporę, do której się odnoszę. Serio- siąść dziennie godzinę lub dwie i można z tego miasta (jego części) zrobić całkiem fajną dzielnicę, gdzie są zarówno supermarkety (co jest w ameryce bardzo popularne, coś ala Lidle i biedry w Polsce), domy, zakłady (biznesy) itd.

 

To się graczom spodoba, bo będą mięli 'pod ręką' to czego szukają. Wtedy będzie trafnym to, żeby iść na piechotę tu czy tam. Dodać drzewa (palmy) - nie barierki i trawe na środku ulicy, bo trawa potrzebuje wody a jak wiemy LV to suchota- coś ala Madryt, w którym trawnik to kupa kamieni, który podlewa się mimo braku zieleniny. Serio :D na tym nikt nie straci a jedynie skorzysta, bo za sam fakt że to LV będzie +/- 30% graczy więcej a jeśli dodacie to o czym mówię to i sceptycy się skuszą na sam widok screenshotów.

 

Tcg0TYt.jpg

dla przykładu tutaj.

Na przeciwko mamy wiadukt po prawej i lewej trawnik- wykorzystać to i wrzucić tu bar, jakieś sklepy, domki- tak aby gracz, który będzie podróżował pieszo, nie czuł się rzeczywiście jak mrówka- musząc zapylać kilometr do najbliższego punktu. Takie zagospodarowanie (DOBRE ZAGOSPODAROWANIE) terenu pokaże, że serwer rzeczywiście coś wprowadza. Poza tym, miasto się rozrasta- co za tym idzie- powstają nowe budynki- to już jest powód do takich zmian. Zachęcam. 

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia twórcom.


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#11 gtarp

gtarp
  • Uzytkownik forum
  • 7 postów

Napisano 29 August 2016 - 11:29

Podstawowa mapa stworzona przez Rockstar Games jest wystarczająca na potrzeby serwera i nic więcej jej specjalnie nie trzeba. Edycja polegała głównie na dodaniu w zachodnio północnej krawędzi miasta zupełnie nowego miejsca do gry poprzez wstawienie obiektów w puste miejsca pozostawione przez twórców oraz w miejscach gdzie stały hangary wraz z dźwigami towarowymi. Las Venturas pod dostatkiem ma takich miejsc i można było spokojnie usunąć wielkie hangary żeby w ich miejsce powstała lokalizacja bardziej przyjazna dla RP. Gdy edytowana była mapa kierowaliśmy się głównie właśnie wcześniej wspomnianym znaczeniem dla Role Play jak i też chcieliśmy żeby wszystko choć przypominało lokacje z ameryki.
 

 

Tcg0TYt.jpg

dla przykładu tutaj.

Na przeciwko mamy wiadukt po prawej i lewej trawnik- wykorzystać to i wrzucić tu bar, jakieś sklepy, domki- tak aby gracz, który będzie podróżował pieszo, nie czuł się rzeczywiście jak mrówka- musząc zapylać kilometr do najbliższego punktu. Takie zagospodarowanie (DOBRE ZAGOSPODAROWANIE) terenu pokaże, że serwer rzeczywiście coś wprowadza. Poza tym, miasto się rozrasta- co za tym idzie- powstają nowe budynki- to już jest powód do takich zmian. Zachęcam. 

 

Nie będziemy stawiać zabudowań na wyjeździe z autostrady międzystanowej bo nie pasuje to do amerykańskiego budownictwa, tak samo nie mamy zamiaru również rozbudowywać miasta bo 'te się rozwijają', to tylko gra. Ameryka jest krajem zmotoryzowanym gdzie praktycznie każdy ma samochód na nawet trzy, praktycznie mało kto tam się porusza pieszo po całych miastach a komunikacja miejska poza większymi aglomeracjami nie jest dobrze rozwinięta. Samo Las Venturas jest już w sobie najbardziej 'amerykańskie' spośród reszty miast w San Andreas, w dodatku posiada wiele ciekawych lokalizacji i nie wymaga specjalnej edycji.


#12 Admin

Admin
  • Administrator
  • 714 postów

Napisano 29 August 2016 - 12:19

Spokojnie :huh:  ale nie traktujcie tego jako atak krytyki, tylko jako moją osobistą uwagę  :P tak tylko wrzucam swoje cegiełki, może ktoś z nich coś zbuduje- od tak  :rolleyes:


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#13 Neproify2

Neproify2
  • Uzytkownik forum
  • 7 postów

Napisano 31 August 2016 - 10:56

Naprawdę? Polska scena Role-Play przeszła ewolucję od godfathera przez honesta po nowoczesne skrypty dające duże możliwości tylko po to by cofnąć się znowu do godfatherów? Mam wrażenie że skrypt to nie jest kwestia waszego wyboru, tylko brak umiejętności by stworzyć coś więcej.



#14 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 31 August 2016 - 11:53

Naprawdę? Polska scena Role-Play przeszła ewolucję od godfathera przez honesta po nowoczesne skrypty dające duże możliwości tylko po to by cofnąć się znowu do godfatherów? Mam wrażenie że skrypt to nie jest kwestia waszego wyboru, tylko brak umiejętności by stworzyć coś więcej.

XDDD



#15 Arbus

Arbus
  • Uzytkownik forum
  • 3 postów

Napisano 31 August 2016 - 22:28

Naprawdę? Polska scena Role-Play przeszła ewolucję od godfathera przez honesta po nowoczesne skrypty dające duże możliwości tylko po to by cofnąć się znowu do godfatherów? Mam wrażenie że skrypt to nie jest kwestia waszego wyboru, tylko brak umiejętności by stworzyć coś więcej.

Dobry boże, ty tak poważnie? Jeśli dla kogoś kwintesencją gry roleplay, która do kurwy nędzy polega jak sama nazwa wskazuje na odgrywaniu roli jest skrypt, a nie własna wyobraźnia i nieograniczone środki do możliwości jak najlepszej kreacji swojego wirtualnego charakteru to przerzuć się na jakieś zwykłe mmo gościu.



#16 Kuczi

Kuczi
  • Uzytkownik forum
  • 150 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 02 September 2016 - 17:45

Skrypt gry ma POMAGAĆ, a nie ROBIĆ za gracza - podoba mi się cel waszej gry jednak boję się kilku osób z ekipy. 



#17 kurwatest

kurwatest
  • Uzytkownik forum
  • 1 postów

Napisano 02 September 2016 - 19:46

żebyś ty się kurwo o życie zaraz nie zaczęła bać



#18 WujekBenny

WujekBenny
  • Uzytkownik forum
  • 3 postów

Napisano 02 September 2016 - 19:52

nie polecam serwera, osoby które mają tam rangi nie nadają się do tego, użytkownik durum sam u mnie grał w fbi na devgaming.pl i potem odwalał, to samo kolega z końcówką 'USA' z tego co wiem są 'znawcami' polskiego roleplay'a, grali nawet na .com.. tak czy siak z tego projektu nic wielkiego nie będzie, tym bardziej na MTA.



#19 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 03 September 2016 - 12:04

nie polecam serwera, osoby które mają tam rangi nie nadają się do tego, użytkownik durum sam u mnie grał w fbi na devgaming.pl i potem odwalał, to samo kolega z końcówką 'USA' z tego co wiem są 'znawcami' polskiego roleplay'a, grali nawet na .com.. tak czy siak z tego projektu nic wielkiego nie będzie, tym bardziej na MTA.

Wracaj grać gubernatora-generała FBI na tym twoim przecudownym serwerku.

Nie zapomnijcie krawata scisnąć.

#20 WujekBenny

WujekBenny
  • Uzytkownik forum
  • 3 postów

Napisano 03 September 2016 - 13:15

Wracaj grać gubernatora-generała FBI na tym twoim przecudownym serwerku.

Nie zapomnijcie krawata scisnąć.

 

dawno mnie tam nie ma. ;)

 

ścisnąc to moge twoją matke w szyi by lepiej laske ciągła






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników