Skocz do zawartości


Zdjęcie

SAMP - rozgrywka na całej mapie SA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 16 July 2016 - 22:51

Hej, chciałem poruszyć dość skomplikowany temat- tak jak w tytule: rozgrywka toczona na całej mapie San Andreas.

 

Dwa fakty:

- mając nawet 500graczy online nigdy nie zniwelujemy zjawiska ghost town chociażby w Los Santos,

- gracz mając większe pole manewru może więcej.

 

Teraz tak, jeśli serwer zaoferuje rozgrywkę w każdym zakątku San Andreas, czy to Las Venturas, Los Santos lub San Fierro albo jakiejś wiosce- zagrałbyś?

 

Według mnie, możliwości są spore, bo jeśli gracz otrzymuje do dyspozycji (powiedzmy) możliwość gry jako farmer, drugi zaś jako górnik, trzeci jako trucker a reszta to typowo: gangsta, policjanci i biznesmeni i celebryci.. to, czy nie zleci się wiara z Truck serwerów, na których i tak już panują powoli zasady RolePlay?

 

Jak Wy to widzicie? Nie podchodzcie proszę do tego tematu w sposób: "to głupie, bo nie będzie graczy widać"- bo jednak jadąc przez wioski i miasta będziemy widzieć autka na podjazdach domków i nie będzie czegoś w rodzaju "Santos to cywilizacja a całe miasto otacza mur jak w 13dzielnicy, tyle ze poza tym murem wszystko wyginęło". Staram się podjąć pewne kroki w uzupełnieniu oczekiwań graczy, bo doskonale wiem, że nie każdy chce grać gangstera lub policjanta. Bardzo dobrze wiem jak czują się zwykli gracze, którzy po prostu chcą ugrać kilka fajnych akcji w swoim zaciszu działkowym wchodząc w interakcje z sąsiadem, pojechać na ryby- sprzedać je w późniejszym czasie lub po prostu uwędzić na grillu. Wiem doskonale, że większą frajde sprawi spędzenie 2 godzin w fabryce, w której pracują realni gracze i coś robią (chociażby w formie pracy na akord) z możliwością porozmawiania z nimi a nie jak to teraz wygląda- stania za ladą i czekania na klienta, który ma w.. Was i biznes, w którym pracujecie.

 

Jak wg Was mogłaby taka rozgrywka się toczyć? Jakie atrakcje mogłyby powstać- SAMP wcale nie ma tak wielkich ograniczeń- można stworzyć bardzo wiele, a wykonanie zależy od skryptera. Nie odnosimy się w tym temacie do MTA i jego możliwości. Bazujemy na wątku w którym przewija się SAMP i RolePlay oraz rozgrywka na całej mapie SA. Enjoy.


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#2 Johnny11Palcow

Johnny11Palcow
  • Uzytkownik forum
  • 1 postów

Napisano 17 July 2016 - 00:53

Fajnie jakby był stary system PD, co godzinę dostajesz kasę wystarczy, że masz jakąś skryptową pracę mechanika czy coś jak na starym GFie. Oczywiście byłby jakieś inne prace z większymi zarobkami, ale z samego PD w kilkanaście godzin dałoby radę uzbierać na jakiś wóz, wtedy można by się skupić na czystym RP a nie biciu jakiś śmieszych /duty by mieć kasę. A co do ilości graczy to myślę, że 500 to było by za mało nawet na samo LS zakładając ile ludzi byłoby w intkach to na ulicach nie było by widać tych 500 graczy. Chciałbym też zobaczyć jakieś życie polityczne czy celebrytów i żeby cywile brali w tym udział, wybory na burmistrza, kampanie wyborcze. Do tego też sądownictwo, jakieś wielkie sprawy z udziałem polityków czy przestępców. Ale, żeby to wszystko miało sens to muszą być ludzie, których to zainteresuje i przyjdą na taką rozprawę i coś pograją, dlatego myślę że cogodzinny PD mógłby pomóc w tym bardzo.



#3 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 17 July 2016 - 09:23

Sprawa zarobków ma się do gry w ten sposób (i to doskonale wiem jak wygląda po innych, po samym sobie, że) możliwość łatwego i szybkiego zdobycia majątku przynudza grę do maximum. Możliwe jest, aby dać graczom godzinne paydaye, lecz nadal będą osoby, które potrafią w grze przesiedzieć (dziennie) po kilkanaście godzin- kompletnie nie wnosząc nic poza debilstwem związanym z odpierdzielaniem - przeciwko - ludzi, którzy mają charakter i cechy gracza, który sumiennie pogra tylko 2/3 godzinki.

 

Rozwiązanie minimalnych minut pracy do otrzymania paydaya jest swego rodzaju takim 'socjalistycznym' urozmaiceniem w świecie RolePlay. Wszyscy nauczyliście się, że gracz musi otrzymywać- a co od siebie daje? - swoją obecność? Dzięki- na tym serwer RolePlay tego typu polegać nie może.

 

Wg mnie, im większa trudność w zdobyciu gotówki- wzbogacenia się- tym rozgrywka wydaje się być ciekawsza i pochłania większą część gry.

 

Zakładając(!), że jeśli gracz, który już na starcie otrzyma swoje własne 4kąty lub pojazd i pieniążki na start (mieszkając w motelu) przy pracy dorywczej zarobi przez kilkanaście minut gry 300$ za wykonanie kilkanaście części samochodowych (zakładając, że pracuje na akord w pracy dorywczej w fabryce części samochodów)- to takiej osobie nie będzie potrzeba nic więcej niż czysta gra RolePlay.

 

Wystarczy zobaczyć na każdy serwer- gracz wzbogaca się -> kupuje nowsze auta -> w międzyczasie rozwala je, tankuje i naprawia pierdylion razy jeżdżąc po całej mapie bez celu. Jego rozgrywka ogranicza się do wejścia do gry, spawnowania auta, rozwalenia kilku latarni po drodze, poszpanowania bryką- ewentualne odegranie wypadku /do pasy zadziałały, /b sorry, akcji nie było | /b okok.

 

Gracz czując, że ma możliwość równego rozwoju - takiego jak każdy inny gracz z chęcią wejdzie do gry, bo wie, że nie liczy się czas spędzony w grze a pomysłowość do zarabiania pieniążków. Sadzenie warzyw, praca w tartaku, praca w fabrykach, praca w magazynach, robota w Policji? Wszystko jest możliwe. Prace dorywcze naliczane na akord, służby naliczane jako godzinna praca w nich. Ale pewnie co z biznesami. Odrzucam fakt stania za ladą- jeśli ktoś tworzy rzeczywiście tę restaurację to powinna istnieć opcja /zamow w restauracji (coś ala /kup) gdzie z dostępnych produktów na magazynie gracz zamawia sobie co tylko chce. Biedny czarnuch nie musi się już przymilać każdemu innemu, aby dostał 2$ napiwku za opisanie wszystkich czynności na /me /do - fakt, nikt nikomu tego nie zarobi- ale chciałbym aby takie coś wyeliminować, bo taki czarnuch powinien albo leżeć martwy na ganton po porachunku gangów albo zapierdzielać właśnie do mięsnego po mięso na grilla z rodziną.

 

Możecie się z moją wizją nie zgodzić- fakt, macie do tego prawo, lecz uważam że jest to sprawiedliwy układ zarówno dla graczy jak i administracji, która nie będzie musiała ingerować i obsłuchiwać jak to źle jest z paydayem.

 

PS. Dla zrozumienia systemu wypłat- jeśli gracz ma ustawione (PRZYKŁADOWE LICZBY!) 200$ za prace w policji- to po każdej godzinie gracz otrzymuje równoważnik wypłaty w postaci punktów pracy- powiedzmy 20 (punkt to 10$ dla przykładu), nawet jeśli przepracował 30minut otrzyma równoważnik przepracowanych minut. A gracz w pracach dorywczych otrzymywałby punkty za pracę wykonaną, nie na czas- a więc bardziej opłacalną, bo na akord.


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#4 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 17 July 2016 - 10:58

Chętnie bym widział taki serwer rp na całą mapę jednak nawet jeśli będzie dobra ekipa, dobry skrypt to i tak będzie brakować graczy, teraz największe serwery rp mają maks 400 graczy gdzie do zapełnienia potrzeba około 2000. To jest właśnie ten jedyny i najgorszy problem, ludzie krążyliby po mapie szukając graczy aż w końcu przestaliby grać bo kto chce grać z pustym światem?

#5 DrawSki

DrawSki
  • Uzytkownik forum
  • 53 postów
  • MiejscowoścRewal

Napisano 17 July 2016 - 11:48

Zawsze można dodać 1000 botów :D



#6 Mario

Mario
  • Uzytkownik forum
  • 83 postów

Napisano 17 July 2016 - 13:59

SA:MP ma maksymalną ilość slotów jako 1000. 75% graczy jest w interiorach, lub ich pobliżu - reszta sobie jeździ, chodzi po "mapie". Jak chcesz nie mieć "ghost town" to twórz aktorów.



#7 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 17 July 2016 - 15:41

Juz napisalem cos o "ghost town". Tak czy siak bedzie taki efekt a nawet nje, bo widzac pod kazdym domem na wsi auto, pod kazdym blokiem w miescie - to calkiem inaczej sie gra.

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#8 Mario

Mario
  • Uzytkownik forum
  • 83 postów

Napisano 17 July 2016 - 18:22

"Jakie atrakcje mogłyby powstać- SAMP wcale nie ma tak wielkich ograniczeń- można stworzyć bardzo wiele, a wykonanie zależy od skryptera." te zdanie upewnia mnie w przekonaniu, że nie masz pomysłu na serwer. Załóż w końcu forum czy coś i tam dawaj takie tematy. Rozumiem, że to Twoja domena, Twój twór - centrum-rp - ale wygląda to tak samo jak wyglądało na pawno.pl. Wbija ktoś na forum i szuka pomysłów bo nie ma weny. Słabo trochę. :(

 

"Wystarczy zobaczyć na każdy serwer- gracz wzbogaca się -> kupuje nowsze auta -> w międzyczasie rozwala je, tankuje i naprawia pierdylion razy jeżdżąc po całej mapie bez celu. Jego rozgrywka ogranicza się do wejścia do gry, spawnowania auta, rozwalenia kilku latarni po drodze, poszpanowania bryką- ewentualne odegranie wypadku /do pasy zadziałały, /b sorry, akcji nie było | /b okok."

Wystarczy narzucać limity, ograniczenia (np. skuteczności napraw) to nie będą przesadzać. Wystarczy chcieć, bo tak jak napisałeś - jest możliwe więcej, niż ludzie myślą. Jednakże nie jestem pewny co do tego bo z poprzednich Twoich postów wynikało, że jesteś przeciw automatyce i "rozbudowanym modułom" gdyż kręci Cię rozgrywka w stylu godfathera (może źle skojarzyłem).

 

@CocoJumbo

"Chętnie bym widział taki serwer rp na całą mapę jednak nawet jeśli będzie dobra ekipa, dobry skrypt to i tak będzie brakować graczy, teraz największe serwery rp mają maks 400 graczy gdzie do zapełnienia potrzeba około 2000. To jest właśnie ten jedyny i najgorszy problem, ludzie krążyliby po mapie szukając graczy aż w końcu przestaliby grać bo kto chce grać z pustym światem? "

2000 graczy ma zapełnić mapę? bitch please xD teoretycznie jeśli każdy będzie miał interior 0 virtual 0 oraz interiory nie będą teleportami do innych virtuali/interiorów, a jedynie takimi, do których można wejść jak w przypadku GTA V - to wówczas zgodziłbym się, lecz nie w całości. Całe LS + pół San Fierro, nie licząc terenów pod/obok tych miast, wiosek i niczego więcej. Choć pamiętaj, że limit slotów to 1000.



#9 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 17 July 2016 - 18:28

W pierwszym cytacie. Po prostu zla interpunkcja z mojej strony a Twoja zla interpretacja. Pomysl na serwer mam, z pomyslami dziele sie tylko w gronie zaufanych osob, ktorzy maja dostep do calej "dokumentacji", ktora tworze od ponad czterech lat, wpisujac co rusz kolejne urozmaicenia.

Nalezy tez rozroznic to czym jest "automatyczne robienie wszystkiego za graczy" a plynna rozgrywka. Jesli gracz musi jedynie siedziec na /duty a kasa splynie z nieba nawet jestli nie bedzie klientow to jaki to ma sens? Gracz woli integrowac sie z innymi - a jesli moze to robic w miejscu pracy (fakt. niektore gastronomie tak maja ale bardIej chodzi mi o miejsca pracy opisane wyzej) to wyglada to calkiem inaczej - jemu sie chce wtedy grac.

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#10 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 17 July 2016 - 19:53

 

 

@CocoJumbo

"Chętnie bym widział taki serwer rp na całą mapę jednak nawet jeśli będzie dobra ekipa, dobry skrypt to i tak będzie brakować graczy, teraz największe serwery rp mają maks 400 graczy gdzie do zapełnienia potrzeba około 2000. To jest właśnie ten jedyny i najgorszy problem, ludzie krążyliby po mapie szukając graczy aż w końcu przestaliby grać bo kto chce grać z pustym światem? "

2000 graczy ma zapełnić mapę? bitch please xD teoretycznie jeśli każdy będzie miał interior 0 virtual 0 oraz interiory nie będą teleportami do innych virtuali/interiorów, a jedynie takimi, do których można wejść jak w przypadku GTA V - to wówczas zgodziłbym się, lecz nie w całości. Całe LS + pół San Fierro, nie licząc terenów pod/obok tych miast, wiosek i niczego więcej. Choć pamiętaj, że limit slotów to 1000.

ale ja nie pisze o idealnym zapełnieniu mapy po brzegi typie tylko o tym że przy takiej ilości graczy nie byłoby aż takiego wielkiego ,,ghost town'' po za tym nwm skąd ty bierzesz to że 75% serwera siedzi w interiorach? W intkach siedzą urzędasy, jacyś co afczą albo biją duty, a największa część graczy czyli przestępcze, porządkowe są normalnie na zewnątrz.



#11 PaziK

PaziK
  • Uzytkownik forum
  • 6 postów

Napisano 17 July 2016 - 20:03

ale ja nie pisze o idealnym zapełnieniu mapy po brzegi typie tylko o tym że przy takiej ilości graczy nie byłoby aż takiego wielkiego ,,ghost town'' po za tym nwm skąd ty bierzesz to że 75% serwera siedzi w interiorach? W intkach siedzą urzędasy, jacyś co afczą albo biją duty, a największa część graczy czyli przestępcze, porządkowe są normalnie na zewnątrz.

 

Nie tylko osoby przesiadujące na /duty, wiele organizacji organizuje sobie rozgrywkę w interiorach, ba - nawet gracze nie grający w tego typu organizacjach potrafią przegrać sporą część swojego czasu w domach, restauracjach. A nie da się zmusić gracza, do gry na vw 0 tylko dlatego, że nie chcemy osiągnąć miasta duchów.



#12 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 17 July 2016 - 20:11

no nwm ja jakoś na elesce czy mighty nie widziałem żeby wszyscy siedzieli w intkach



#13 PaziK

PaziK
  • Uzytkownik forum
  • 6 postów

Napisano 17 July 2016 - 20:16

No nie wszyscy, ale spora część osób tam właśnie organizuje swoją rozgrywkę, W taki sposób z ~180 graczy robi się około 140, niby nic - a różnica odczuwalna. Według mnie nie da się umiejscowić rozgrywki w każdym mieście, argument jest jeden - za mało graczy. Obecnie żaden projekt nie mógłby sobie na to pozwolić bez uniknięcia w.w efektu. Obiło mi się o uszy, że n4g planuję stworzyć coś takiego - życzę im powodzenia.



#14 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 17 July 2016 - 21:06

Ale jakie ma to znaczenie? Wyjasnilem juz efekt "ghost town", na net4game jest na devgaming jest- jest wszedzie oprocz miejsc typu "centrum" - co jest idiotyczne. Na sile tworzenie skupiska graczy "zeby cos ugrac z kims". To czy jwst 30osob na serwerze czy 100 efekt jest ten sam. Jedziesz ulica to mijasz jedna czy druga osobe. Nie stworzymy nigdy miasta w ktorym beda stali przechodnie na chodnikach, chyba ze ustawisz boty.

Tak czy siak.. Co maja gracze grajacy w intkach do grania na calej mapie SA? Od tego chyba sa domki aby moc w nich siedziec. Jakos budowane sa "object packi" na owczesnych serwerach dla gangow - kanapy, smietniki.. aby mogli sobie tam przesiadywac- i jakos nie sa w intkach a ich nie widac, bo siedza w blokowiskach.

Jaka roznica czy beda oni w domku w Los Santos czy na chodniku skoro Ty prowadzisz sobie farme w Blueberry?? Co to ma do tego?

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#15 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 17 July 2016 - 21:10

właściwie nic ale nadal uważam że taki projekt nie powiedzie się na polskiej scenie RP, jeśli już to na MTA



#16 MrLucas112

MrLucas112
  • Uzytkownik forum
  • 63 postów
  • MiejscowoścWrocław

Napisano 19 July 2016 - 17:46

Według mnie, rozwalanie rozgrywki po całym San Andreas nie będzie miała jakiekolwiek sensu. Chyba, że ilość graczy wzrośnie do ok. 1000, ale umówmy się... Tego NIGDY nie uda się dokonać.


[u][color=#000000][b]International is coming![/b][/color][/u]


#17 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 19 July 2016 - 17:57

Według mnie, rozwalanie rozgrywki po całym San Andreas nie będzie miała jakiekolwiek sensu. Chyba, że ilość graczy wzrośnie do ok. 1000, ale umówmy się... Tego NIGDY nie uda się dokonać.



A jaki sens jest tworzenie serwera w Los Santos dla 30graczy? Gdzie na sile tworzy sie centrum i skupia sie rozgrywke w jednym miejscu..

Do czego potrzebnych jest te 1000graczy? Przy 100 juz widac ze miasto zyje, bo samochod stoi na kazdym rogu/podjezdzie. Poza tym sam fakt- jest 100 graczy, z czego 10 chcialoby pograc farmera- co sie robi? te 10 osob tworzy nowy serwer. Inni chcieliby pograc na wioskach, w san fierro, venturas, pojezdzic tirem.. I co o i robia? wlasne serwery, bo nikt im nie oferuje takiej rozgrywki. To jest plus grywalnosci po calym SA. Brak ograniczen.

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#18 Chytrus

Chytrus
  • Uzytkownik forum
  • 6 postów
  • MiejscowoścWałbrzych

Napisano 19 July 2016 - 18:14

A jaki sens jest tworzenie serwera w Los Santos dla 30graczy? Gdzie na sile tworzy sie centrum i skupia sie rozgrywke w jednym miejscu..

Do czego potrzebnych jest te 1000graczy? Przy 100 juz widac ze miasto zyje, bo samochod stoi na kazdym rogu/podjezdzie. Poza tym sam fakt- jest 100 graczy, z czego 10 chcialoby pograc farmera- co sie robi? te 10 osob tworzy nowy serwer. Inni chcieliby pograc na wioskach, w san fierro, venturas, pojezdzic tirem.. I co o i robia? wlasne serwery, bo nikt im nie oferuje takiej rozgrywki. To jest plus grywalnosci po calym SA. Brak ograniczen.

powala mnie twoje myślenie. Chcesz grać w San Fierro z 10 osobową ekipom? Stwórz projekt IC na danym serwerze i graj tam. Masz ochote pograć na wsi? Zbieraj ekipe, wejdźcie na interesujący was serwer i tam grajcie.



#19 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 19 July 2016 - 19:23

Wez pod uwage fakt, ze nie mowie o projektach IC. Na jakim serwerze oferuja graczom mozliwosc gre na wiosce? Dadza mi domek tylko? I co ja mam tam robic? Mam sobie siedziec w domku? Przeczytaj moj pierwszy post- przeanalizuj a potem jeszcze raz sie zastanow. Dlaczego w takim razie nie zaoferowac tego gangom,tyle ze nie dawac im nic- zero uprawnien i mozliwosci- czyta gra IC.

Ja napisalem o grze z dostosowaniem do kazdej rozgrywki. Zaloze projekt ruckersow- ok. I co ja bede robil? Wozil powietrze a kase zbieral skad? Z napadow na bank? Czy poza projektem bede zatrudniony w gastronomi i bede czekal za lada na nabicie godzinnego duty?

Dla Ciebie to nierealne, ale za granica to normalne. Gracz moze robic co chce. Grac gdzie mu sie chce w gronie swoich znajomych. Pierwszy skrypt godfathera dawal nawet taka mozliwosc. Pracy truckersa, rozwoziciela gazet, pizzy. Pewien pan dorwal ten srkypt- spierdzielil go przekladajac na polskie a potem juz nic nie dzialalo. Era wspolczesnego skryptu rozwija sie w strone gangow i policji. Na jakim serwerze mozna pograc cywila i na tym zarobic? - nigdzie. Skrypt powinien byc elastyczny, aby dopasowac gre w kazdej sytuacji. Jest tak na pewnym slowackim serwerze. Gra tam srednio 70osob ale jadac miastem czy wioska widac ze ktos tu zyje a nie miasta po apokalipsie, bo stoja auta, stoja smietniki, ktos gdzies przejdzie, minie Cie jakis samochod. Chociaz raz moglibyscie pomyslec bez schematu i popatrzec na to z innej strony- nie jak typowy polak - to nie do osiagniecia. Bo jest i bylem tego swiadkiem i Wy takze gdyby nie fakt, ze ktos postanowil zawinac kase i zamknac projekt. Hiszpanskie lsrp pozwala na taka gre jak opisal chrystus- co z tego, skoro to oferta dla grup przestepczych a nie dla cywili.

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#20 MrLucas112

MrLucas112
  • Uzytkownik forum
  • 63 postów
  • MiejscowoścWrocław

Napisano 21 July 2016 - 01:04

A jaki sens jest tworzenie serwera w Los Santos dla 30graczy? Gdzie na sile tworzy sie centrum i skupia sie rozgrywke w jednym miejscu..

Do czego potrzebnych jest te 1000graczy? Przy 100 juz widac ze miasto zyje, bo samochod stoi na kazdym rogu/podjezdzie. Poza tym sam fakt- jest 100 graczy, z czego 10 chcialoby pograc farmera- co sie robi? te 10 osob tworzy nowy serwer. Inni chcieliby pograc na wioskach, w san fierro, venturas, pojezdzic tirem.. I co o i robia? wlasne serwery, bo nikt im nie oferuje takiej rozgrywki. To jest plus grywalnosci po calym SA. Brak ograniczen.

Jest w tym pewna logika, jednak jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził. Gracze są różni i mają różne wymagania, jak dla mnie Los Santos + Palomino Creek mogłoby stanowić wystarczającą całość, nie potrzeba nam całego San Andreas. Argumenty? 

Los Santos:

  • Klimatyczne miasto;
  • Klimatyczne s'c;
  • ​Miejsca na nowe budynki;
  • Szpitale, komisariaty;
  • Dostęp do rzek;
  • Lotnisko;
  • Blisko Palomino Creek;

Palomino Creek:

  • Klimatyczna farma;
  • Miejsca na nowe budynki (oj tak, na ourFarm wiele nowych rzeczy było);
  • Dostęp do wody, morza, oceanu;
  • Blisko Los Santos;

[u][color=#000000][b]International is coming![/b][/color][/u]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników