Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Poradnik] Zmiana podstawowych nicków na 3d text nad głową gracza.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Asterek

Asterek
  • Uzytkownik forum
  • 194 postów

Napisano 13 July 2016 - 14:45

Krok 1 - Ukrywamy standardowe nicki.

Przechodzimy do publica'a OnGamemodeInit. Następnie wpisujemy do niego kod:

ShowPlayerMarkers(0); //Ukrywamy standardowe nicki.

W ten sposób ukryliśmy standardowe nicki.

Krok 2 - Musimy dodać newa oraz pewną definicję. Nie wiem jak u was, ale możecie sobie dodać do swojego modułu jak macie wgl lub poprostu u góry na mapie.

new Text3D:Nick[MAX_PLAYERS];
#define COLOR_WHITE 0xFFffffff

Dzięki temu mamy definicje 3dtextu oraz koloru. Kolor oczywiście możecie sobie zmienić

0xFFffffff - kod html, tudzież kolor napisu. Przy zmianie koloru zostawiamy w spokoju 0xFF, a zmieniamy ffffff na jakiś z tej listy: http://www.kurshtml....row,kolory.html

 

Krok 3 - Tworzymy 3dtext dla gracza, który połączy się z serwerem.

Nick[playerid] = Create3DTextLabel(pName(playerid), COLOR_WHITE, 30.0, 40.0, 50.0, 30.0, 0, 0); //Tworzymy 3dtext gdy gracz wejdzie na serwer.

Kod wklejamy do publica OnPlayerConnect.

Krok 4 Ustawiamy 3dtext graczowi bo zespawnowaniu się na serwerze.

Attach3DTextLabelToPlayer(Nick[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.2); //Ustawiamy 3dtext gdy gracz zespawni się.

Kod wklejamy do publica OnPlayerSpawn.

Krok 5 - Usuwamy 3dtext jeśli gracz opuści serwer.

Delete3DTextLabel(Text3D:Nick[playerid]); //Usuwamy 3dtext gdy gracz opuści serwer.

Kod wklejamy do publica OnPlayerDisconnect.

Krok 6 - Dodajemy funkcje.

stock pName(playerid) 
{ 
new name[MAX_PLAYER_NAME]; 
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); 
return name; 
}


#2 DrawSki

DrawSki
  • Uzytkownik forum
  • 53 postów
  • MiejscowoścRewal

Napisano 13 July 2016 - 18:47

Ładny poradnik, łap plusika.



#3 K3sh

K3sh
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 13 July 2016 - 19:39

Zastanawiałem się przez kilka naście minut jak to skomentować aż doszedłem do wniosku że nie wyjaśniłeś ani parametrów tych funkcji, nie wyjaśniłeś nić.

 

Wyjaśniłeś jedynie to wszystko w ten sposób.

 

Tworzę 3dtext

 

Przypinam

 

Wyjdzie to usuwam

 

i dodajemy funkcje (a co ta funkcja robi? czym ona się tam zajmuję.

 

Na przyszłość nie używamy stocków (http://forum.sa-mp.c...ad.php?t=570635 )



#4 Emils

Emils
  • Uzytkownik forum
  • 2 postów

Napisano 10 August 2016 - 18:25

Bardzo przydatne, dzięki. Jeszcze, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić BW podczas wypadku samochodowego bądź pobicia.



#5 Admin

Admin
  • HeadAdmin
  • 715 postów

Napisano 10 August 2016 - 20:40

Bardzo przydatne, dzięki. Jeszcze, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić BW podczas wypadku samochodowego bądź pobicia.

Nasz programista forumowy prosił przekazać, że jutro wstawi odpowiedni temat odnośnie Twojego rozwiązania :P także oczekuj


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników